falujace obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafal9119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 11, 2011 13:47

falujace obroty

Post autor: rafal9119 » śr sty 25, 2012 18:39

Panowie mam taki problem naprawiałem ostatnio podświetlenie w przełączniku świateł przy podłączeniu go do wtyczki spowrotem zrobiło sie jakies zwarcie i zresetowało komputer.po odpaleniu od razu wszedł na wysokie obroty pozniej sie ustabilizowały na chwile i zaczely skakać jak głupie z 1100 na 1500 i z powrotem.ok postanowiłem odłączyc akumulator na jakis czas pozniej podłaczylem z powrotem odpalilem pogazowalem go na postoju z 10 min i nic nie pomogło.w czasie jazdy przy dodaniu teraz gazu jest takie szarpniecie i przy odjęciu.przy redukcji biegów po nacisnieciu sprzegła obroty sie podnoszą do ok 2000 przy wrzuceniu na jedynke obroty skaczą.przy jezdzie sam sobie dodaje gazu.co zrobic pewnie cos z kompem przepustnica pewnie sie dobrze nie zaadoptowała.pomocy! golf 3 1.6 AEE



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

falujace obroty

Post autor: Paweł Marek » śr sty 25, 2012 21:26

AEE nie podlega resetowi, a gdyby podlegał to nie wolno gazować tylko po odpaleniu zostawiasz na luzie do pełnego nagrzania. Podepnij się pod VAG może coś wyjdzie i o ile wiem tylko przez VAG go zaadoptujesz tu już może inni napiszą czy i jak to zrobić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rafal9119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 11, 2011 13:47

falujace obroty

Post autor: rafal9119 » czw sty 26, 2012 14:39

kolego wiem jak adaptowac bo robiłem to setki razy. ale ciagle gubi nastawy przepustnicy. tylko jest jedna rzecz ktora mnie zastanawia a mianowicie- jak chce go odpalic to przekrece kluczyk az sie kontrolki zapala ,poczekam 30 s. i odpalam to pali od strzała. a jak normalnie to długo kreci czasem strzeli i zgasnie.czemu tak jest?ktos mi to wytłumaczy bym był wdzieczny :-(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

falujace obroty

Post autor: Paweł Marek » czw sty 26, 2012 15:00

A jak krócej poczekasz nie wystarczy? Albo jak kilka razy zapłon właczysz i wyłączysz? Moze pompa albo filtr paliwa wymagają uwagi. Poza tym jednak - nie jestem pewien czy chodzi tylko o sama adaptację, pisano coś o przywróceniu wszystkich nastaw podstawowych.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

rafal9119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 11, 2011 13:47

falujace obroty

Post autor: rafal9119 » czw sty 26, 2012 18:28

wszystkie nastawy robił mi elektryk. krócej nie wystarczy czasami trzeba dłuzej niz te 30 s. nie wiem czy to cos ma wspolnego ale nie dawno jechałem po panne i jak stałem pod chata to tak z nudów pare razy wcisnełem pedał hamulca to obroty z 1 tys rosły do 1.5tys.



rafal9119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 11, 2011 13:47

falujace obroty

Post autor: rafal9119 » czw sty 26, 2012 18:30

i jeszcze jak jade i puszcze gaz to szarpnie i jak dodaje to tez



rafal9119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 11, 2011 13:47

falujace obroty

Post autor: rafal9119 » pt sty 27, 2012 18:46

Paweł Marek, a moze byc to czujnik temperatury zasysanego powietrza????



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości