Witam,
Dzisiaj miałam problem z odpaleniem silnika (mróz, śnieg), ale w końcu się udało. Niestety po naciśnięciu pedału gazu - ten się zapadł. Jest w porównaniu do sprzęgła i hamulca jakieś 4-6 cm niżej. Najgorsze jest to, że obroty na luzie przy takim stanie pedała rosną do 2000-2200 (być może i dalej, ale już nie czekałam na to, w każdym razie nie spadają). Nie idzie też podnieść pedału, ma centymetrowy luz góra-dół. Stojąc na światłach/ korku było to dołujące. Mam Golfa III, 1,4 ABD 1994. Wcześniej obroty trzymały się ~900 przy normalnym położeniu pedała.
Proszę o podpowiedzi.
Dziękuję!
Zapadnięty pedał gazu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zapadnięty pedał gazu
Przy pedale jest jeden koniec linki gazu, przy wtrysku pod maską drugi. Spojrzysz, poruszasz linką, pedałem gazu , przepustnicą i będzie wiadomo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zapadnięty pedał gazu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... u#p5256714" onclick="window.open(this.href);return false;
nie jest taki sam schemat jak w mk3, ale działanie podobne, sprawdz to
nie jest taki sam schemat jak w mk3, ale działanie podobne, sprawdz to
Zapadnięty pedał gazu
Witam ponownie,
Okazało się, że przepustnica się sama (?) nadmiernie otworzyła. Musiało coś przeskoczyć. Została przed chwilą wyregulowana i wszystko działa jak było.
Dziękuję za wskazówki.
Okazało się, że przepustnica się sama (?) nadmiernie otworzyła. Musiało coś przeskoczyć. Została przed chwilą wyregulowana i wszystko działa jak było.
Dziękuję za wskazówki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości