Koślawi na benzynie 2.0 8V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kotikgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:54
Lokalizacja: Jasło

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: kotikgolf » czw lis 24, 2011 20:45

Witam,

mam problem z golfem. Gdy go odpale na benzynie to kilka sekund chodzi równo po czym zaczyna kulawić(chodzi jak by na 2-3 gary) po przygazowaniu obroty spadną i zgaśnie,gdy się zagrzeje to równiej chodzi, i dalej gaśnie...na gazie chodzi równo i nie gaśnie.. dodam że mam nowe świece, kable, filtry.silnik 2.0 8V.co tu robić?


Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E

DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: DIDARO » czw lis 24, 2011 23:22

masz na monowtrysku ?



kotikgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:54
Lokalizacja: Jasło

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: kotikgolf » czw lis 24, 2011 23:49

nie na pełnym, tj GTI nawet niewiem jakie to oznaczenie silnika,nie dawno kupiłem.


Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: Paweł Marek » czw lis 24, 2011 23:58

napisać typ silnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: DIDARO » pt lis 25, 2011 00:36

sprawdź gumowy dolot nad rozdzielką wtrysków , czy nie ma pęknięcia



nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: nurek20 » pt lis 25, 2011 18:47

Do tego polecam posprawdzać
Przepływke
Czujnik Temperatury 4pin
TPS
Lambde
Podpiąc pod vag jak masz możliwość bo połowe samochodu wymienisz a okaże się pierdoła jakaś
oraz przeczytać ten wątek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=427197" onclick="window.open(this.href);return false;



kotikgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:54
Lokalizacja: Jasło

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: kotikgolf » ndz lis 27, 2011 21:45

Typ 2E,nurek20 dzięki za link bo nic nie mogłem znaleźć na ten temat.Sprawdzę tak jak mówisz i napisze czy pomogło.


Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E

nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: nurek20 » pn lis 28, 2011 21:44

Spoko czekam na relacje :)



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: 21mariusz03 » wt lis 29, 2011 16:43

Ten sam silnik i podobny problem ;) gaz tez mam w aucie :P mi się brudzą wtryski:P w sumie nie wiadomo dokaldnie czemu no ale tak jest :P Jak je sprawdzic ?:P hmm wlac srodek do czyszczenia wtryskow i przejezdzic jakeis 100km :P u mnie po takim zabiegu chodzi jak nowka do czasu az znow sie upackaja :P srodek kosztuje jakies 12 zeta :P


VW power :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: Paweł Marek » wt lis 29, 2011 19:33

21mariusz03, skąd wiesz że się brudzą? Brudzą się jak masz padnięte uszczelniacze zaworowe albo skonczony silnik plujący nadmiarem oleju w dolot z odmy, raczej ta pierwsza rzecz jeśli silnik niema ponad pół miliona kilometrów najechane. Możesz coś wlac ale wątpię czy pomoże, zresztą trzeba usunąc przyczynę. Porządne czyszczenie wtryskiwczy na myjce ultradźwiękowej kosztuje więcej niż sprawna cała listwa ze szrotu (100-150 zeta), czhyba że masz gdzieś dostęp do takiej myjki za darmo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kotikgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:54
Lokalizacja: Jasło

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: kotikgolf » wt lis 29, 2011 21:27

no ja tez tak słyszałem ze po gazie zostaje jakis nagar na wtryskach i potem na benzynie źle chodzi..zalałem również jaki płyn do czyszczenia i powiem że jak sie zagrzeje to chodzi równiej,ale dalej gaśnie i reszta objawów taka sama.


Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: Paweł Marek » wt lis 29, 2011 21:51

Przy jeździe na benzynie zjawisko jest rzadziej spotykane bo benzyna wypływając z wtryskiwaczy czyści końcówki. Kolejna przesłanka za tym żeby czasem tej benzynki troszkę spalić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: 21mariusz03 » śr lis 30, 2011 00:23

Paweł Marek, Hmm nie no w dolocie/odmie jakiegoś nadmiaru oleju czy czegoś takiego nie mam zdecydowanie ;) silnik ma 220 000 i nigdy nie był rozbierany itd:P pali ok 0,7l oleju na hmm 7000 ?
A skąd wiem że się brudzą ?? hmm wlewam ten środek i jak jeżdżę na benzynie(tylko i wyłącznie) to chodzi idealnie wtedy ale jak zrobię jakieś 200km tylko na gazie to znów ten środek wlać trzeba bo powraca problem nierównej pracy na benzynie przy zimnym silniku :P wiec to chyba problem z wtryskami ze są brudne czy coś po jeździe na gazie nie ? czy się mylę ? nie wiem co jest tego przyczyną że się "brudzą"...


VW power :)

kotikgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt maja 15, 2009 22:54
Lokalizacja: Jasło

Koślawi na benzynie 2.0 8V

Post autor: kotikgolf » śr lis 30, 2011 16:33

pozaglądałem i co sie okazało, że jak odepne kostke od przepływomierza na air boxie to od razu rodzi równo lecz po chwili gaśnie...rozebrałem air boxa i ile dałem rady to wyczyściłem...teraz chodzi dobrze równo przy podpietej kostce lecz spadną obroty na te 800-900 pochodzi chwilke i gaśnie..to jest najpewniej wina przepływomierza poza tym jak mu depne to ciągnie tak jak by delikatnie szarpał tzn przyspiesza ale zmulony i ma takie przebłyski mocy..jak sprawdzić czy
przepływka jest dobra?


Joker 1.6 AEE i GTI 2.0 2E

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości