Witam.
Panowie mam takie problem, kupiłem ostatnio Golfa III 2.0 8V silnik o oznaczeniu 2E czysta benzynka. Problem mam z bardzo wysokim spalaniem. Otóż autko po rozgrzaniu delikatnie faluje na wolnych obrotach i ciągle spalanie mam w granicach 15l/100km z początku myślałem że to przez termostat bo był uszkodzony i sie auto nie dogrzewało, wymieniłem termostat i nadal ten sam problem. Podpiąłem pod komputer i w silniku nie wykazało żadnych błędów myślałem z początku że to przez sonde ale ona pracuje. Okazało się jednak, że mam zaślepione miejsce gdzie powinien być powrót paliwa którego jak dostanie za dużo wraca do baku. I o to moje pytanie czy możliwe że przez to autko tyle pali? I jak powinien wyglądać wężyk z tym powrotem tzn. którędy ma on iść? Czy są jeszcze jakieś czujniki przez które może być tak wysokie spalanie? Mam nadzieje, że komuś postawie wielkie piwo za pomoc . Pozdrawiam
Wysokie spalanie 2.0 8V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Kamil1991
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 244
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 15:26
- Lokalizacja: ETM/Tomaszów Mazowiecki
Wysokie spalanie 2.0 8V
Cichociemny: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=446482" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wysokie spalanie 2.0 8V
może i przez to ale ciężko powiedzieć ,, w każdym bądź razie powrót powinien być
zobacz tu opisywałem już , a wężyk idzie od regulatora do baku musisz go sprawdzić dlaczego ktoś go zaślepił , pewnie pompka nie dawała ciśnienia albo wąż pękł ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=410973" onclick="window.open(this.href);return false;
zobacz tu opisywałem już , a wężyk idzie od regulatora do baku musisz go sprawdzić dlaczego ktoś go zaślepił , pewnie pompka nie dawała ciśnienia albo wąż pękł ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=410973" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans-Hans
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
- Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
- Kontakt:
Wysokie spalanie 2.0 8V
Za wysokie spalanie są odpowiedzialne : Czujnik temperatury , Przepływomierz , Sonda . Odepnij przepływkę jak silnik pracuje . Silnik powinien zgasnąc lub lub prawie zgasnąc jesli będzi bez rużnicy po odpięciu to zły obiaw. Czujnik temperatury odepnij gdy obroty będą falowac i sprawdz jak reaguje . Odpala dobrze nie szarpie w czasie przyspieszania ? powrót do baku? jutro porobie zdjęcia to ci wyśle .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wysokie spalanie 2.0 8V
oczywiście, masz sporo za wysokie ciśnienia paliwa, aż tyle sterownik silnika nie skoryguje skracając czas wtrysku, napraw to i powinno się unormowacKamil1991 pisze:Okazało się jednak, że mam zaślepione miejsce gdzie powinien być powrót paliwa którego jak dostanie za dużo wraca do baku. I o to moje pytanie czy możliwe że przez to autko tyle pali?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Kamil1991
- Grupa Tomaszowska
- Posty: 244
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 15:26
- Lokalizacja: ETM/Tomaszów Mazowiecki
Wysokie spalanie 2.0 8V
Właśnie o to chodzi, że odpala dobrze i normalnie chodzi. Nie raz tylko na wolnych obrotach sie muli i kichnie ale to bardzo rzadko.
Cichociemny: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=446482" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości