2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lh80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 15:23
Lokalizacja: DST

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: lh80 » pn cze 27, 2011 17:11

no i nadal lipton.
silnik dostał nowy regulator ciśnienia paliwa ale za wiele na + to nie zmieniło.
http://www.youtube.com/watch?v=Xxcr2bsa_so

czasem załapie i się rozkręci ale częściej nie może przekroczyć obrotów biegu jałowego.


Jadę wolno ale i tak przed Tobą.

Awatar użytkownika
lh80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 15:23
Lokalizacja: DST

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: lh80 » wt lip 05, 2011 19:43

sprawa wyjaśniona. winowajcą okazał się stycznik od jałowego biegu. auto śmiga :)


Jadę wolno ale i tak przed Tobą.

Awatar użytkownika
zumak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: wt maja 11, 2010 21:54
Lokalizacja: KMY

2.0 16V ABF problem z wejściem na obroty

Post autor: zumak » pt lip 15, 2011 20:26

nie będę zakładał nowego tematu wiec napisze w tym,
mój problem polega na tym ze mój ABF szarpie po gwałtownym dodaniu lub puszczeniu gazu, zmienione świece, kopułka, palec i nic, vag pokazywał błąd czujnika Halla w aparacie więc go wymieniłem ale na taki od golfa chyba 1.8 a nie z ABF i różnią sie one tym że w jednym jest czujnik Halla po przeciwnej stronie niż w tym z ABF-a. czy ta zmiana moze dawać jakiś błędny sygnał i w związku z tym pojawia sie to szarpanie??

oryginalny jest taki Obrazek

a ten mam teraz w golfie Obrazek


"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości