Golf III 1.6 Gaśnie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tymas3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt cze 10, 2011 07:46

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: tymas3 » pt cze 10, 2011 17:37

Witam wszystkich forumowiczów^^ Zwracam się z uprzejmą prośbo o pomoc. Posiadam golfa 1.6 w benzynie i problem jest taki że samochód gaśnie w czasie jazdy.
W samochodzie zostały wymienione:
- Przepustnica
- Kopułka i palec rozdzielacza
- Świece i przewody
- Wszystkie filtry

Prosze o szybką pomoc



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: evilenko » pt cze 10, 2011 19:07

Potrzeba więcej informacji: Jak gaśnie to czy później od razu odpala normalnie czy jest problem z odpaleniem? Czy obroty są stabilne czy zaczynają się wahać przed zgaśnięciem? Są jakieś problemy z mocą? Gaśnie na tylko na zimnym czy na ciepłym silniku czy bez różnicy?



tymas3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt cze 10, 2011 07:46

Re: Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: tymas3 » pt cze 10, 2011 19:59

Odpala od razu bez problemu,obroty są stabilne mocy ma tyle co zanim zacząl gasnąć gaśnie na zimnym ciepłym różnie , wtedy kiedy ma na to ochotę.



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: denisz » pt cze 10, 2011 23:14

tymas3 pisze:Odpala od razu bez problemu,obroty są stabilne mocy ma tyle co zanim zacząl gasnąć gaśnie na zimnym ciepłym różnie , wtedy kiedy ma na to ochotę.
prawdopodobnie coś się rozłącza - przekaźniki, wtyczki, styki...
a jaki to konkretnie silnik - symbol silnika?



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: evilenko » sob cze 11, 2011 00:05

Ok a jak zgaśnie to da się od razu odpalić czy trzeba np odczekać, bo długie kręcenie rozrusznikiem nic nie daje?



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: denisz » sob cze 11, 2011 00:25

tymas3, i może ja też raz jeszcze dla pewności: mamy rozumieć z tego, co napisałeś, że przed zgaśnięciem obroty są stabilne i gaśnie ot tak - w jednej chwili?

aha, czy nie jest tak, że gaśnie Ci tylko po wciśnięciu sprzęgła???



tymas3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt cze 10, 2011 07:46

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: tymas3 » ndz cze 12, 2011 18:16

gaśnie tylko po wciśniećiu sprzęłą a odpala bez problemu



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: PAPAYOS » pn cze 13, 2011 06:21

Patrzyłeś cewkę?


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: peppa_814 » pn cze 13, 2011 20:56

A ja dołączam się do pytania. Problem mam podobny tylko w MK4 z silnikiem 1.6 SR, symbol AKL. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, najczęściej po wciśnięciu sprzęgła lub wrzuceniu na luz auto gaśnie. Dodatkowo w tym czasie przestaje działać wspomaganie kierownicy. Niedawno wymieniałem maglownicę. Przed jej wymianą wszystko było w porządku.

W związku z ww. problemem mam pytanie: czy jest to spowodowane usterką silnika czy może układu wspomagania?



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

Golf III 1.6 Gaśnie

Post autor: denisz » pn cze 13, 2011 23:29

Chłopaki, którym silnik gaśnie po wciśnięciu sprzęgła:

jeśli gaśnie Wam w sytuacjach kiedy hamujecie silnikiem - np dojeżdżanie do skrzyżowania, czyli w takich warunkach
- nie wciśnięty pedał gazu - zamknięta przepustnica
- obroty silnika spadają - bo nie wciśnięty pedał gazu
i gaśnie wtedy, gdy wciskacie sprzęgło już gdy obroty spadną do około 1500-2000 (czyli już przy niskich obrotach), to:

winny takiemu stanowi rzeczy jest najczęściej układ dolotowy powietrza. Tu z kolei najczęściej zawodzi regulator biegu jałowego: np. silnik krokowy. Mogą być winne również nieszczelności w dolocie, brak jakiś przewodów podciśnienia. Może pomóc również wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy.

Jest też inna możliwa przyczyna - źle ustawiony zapłon. I tak było w moim przypadku.
Miałem źle ustawiony palec rozdzielacza zapłonu - był z tego powodu błąd 00515 (błąd czujnika Halla w aparacie zapłonowym). Po ustawieniu zapłonu jak należy auto już nigdy mi nie zgasło po wciśnięciu sprzęgła.

Pewnie są jeszcze jakieś inne możliwe przyczyny, ale dolot powietrza i zapłon to 2 najbardziej prawdopodobne przyczyny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości