Golf III 1.6 Gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 1.6 Gaśnie
Witam wszystkich forumowiczów^^ Zwracam się z uprzejmą prośbo o pomoc. Posiadam golfa 1.6 w benzynie i problem jest taki że samochód gaśnie w czasie jazdy.
W samochodzie zostały wymienione:
- Przepustnica
- Kopułka i palec rozdzielacza
- Świece i przewody
- Wszystkie filtry
Prosze o szybką pomoc
W samochodzie zostały wymienione:
- Przepustnica
- Kopułka i palec rozdzielacza
- Świece i przewody
- Wszystkie filtry
Prosze o szybką pomoc
Golf III 1.6 Gaśnie
Potrzeba więcej informacji: Jak gaśnie to czy później od razu odpala normalnie czy jest problem z odpaleniem? Czy obroty są stabilne czy zaczynają się wahać przed zgaśnięciem? Są jakieś problemy z mocą? Gaśnie na tylko na zimnym czy na ciepłym silniku czy bez różnicy?
Re: Golf III 1.6 Gaśnie
Odpala od razu bez problemu,obroty są stabilne mocy ma tyle co zanim zacząl gasnąć gaśnie na zimnym ciepłym różnie , wtedy kiedy ma na to ochotę.
Golf III 1.6 Gaśnie
prawdopodobnie coś się rozłącza - przekaźniki, wtyczki, styki...tymas3 pisze:Odpala od razu bez problemu,obroty są stabilne mocy ma tyle co zanim zacząl gasnąć gaśnie na zimnym ciepłym różnie , wtedy kiedy ma na to ochotę.
a jaki to konkretnie silnik - symbol silnika?
Golf III 1.6 Gaśnie
Ok a jak zgaśnie to da się od razu odpalić czy trzeba np odczekać, bo długie kręcenie rozrusznikiem nic nie daje?
Golf III 1.6 Gaśnie
tymas3, i może ja też raz jeszcze dla pewności: mamy rozumieć z tego, co napisałeś, że przed zgaśnięciem obroty są stabilne i gaśnie ot tak - w jednej chwili?
aha, czy nie jest tak, że gaśnie Ci tylko po wciśnięciu sprzęgła???
aha, czy nie jest tak, że gaśnie Ci tylko po wciśnięciu sprzęgła???
Golf III 1.6 Gaśnie
A ja dołączam się do pytania. Problem mam podobny tylko w MK4 z silnikiem 1.6 SR, symbol AKL. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, najczęściej po wciśnięciu sprzęgła lub wrzuceniu na luz auto gaśnie. Dodatkowo w tym czasie przestaje działać wspomaganie kierownicy. Niedawno wymieniałem maglownicę. Przed jej wymianą wszystko było w porządku.
W związku z ww. problemem mam pytanie: czy jest to spowodowane usterką silnika czy może układu wspomagania?
W związku z ww. problemem mam pytanie: czy jest to spowodowane usterką silnika czy może układu wspomagania?
Golf III 1.6 Gaśnie
Chłopaki, którym silnik gaśnie po wciśnięciu sprzęgła:
jeśli gaśnie Wam w sytuacjach kiedy hamujecie silnikiem - np dojeżdżanie do skrzyżowania, czyli w takich warunkach
- nie wciśnięty pedał gazu - zamknięta przepustnica
- obroty silnika spadają - bo nie wciśnięty pedał gazu
i gaśnie wtedy, gdy wciskacie sprzęgło już gdy obroty spadną do około 1500-2000 (czyli już przy niskich obrotach), to:
winny takiemu stanowi rzeczy jest najczęściej układ dolotowy powietrza. Tu z kolei najczęściej zawodzi regulator biegu jałowego: np. silnik krokowy. Mogą być winne również nieszczelności w dolocie, brak jakiś przewodów podciśnienia. Może pomóc również wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Jest też inna możliwa przyczyna - źle ustawiony zapłon. I tak było w moim przypadku.
Miałem źle ustawiony palec rozdzielacza zapłonu - był z tego powodu błąd 00515 (błąd czujnika Halla w aparacie zapłonowym). Po ustawieniu zapłonu jak należy auto już nigdy mi nie zgasło po wciśnięciu sprzęgła.
Pewnie są jeszcze jakieś inne możliwe przyczyny, ale dolot powietrza i zapłon to 2 najbardziej prawdopodobne przyczyny.
jeśli gaśnie Wam w sytuacjach kiedy hamujecie silnikiem - np dojeżdżanie do skrzyżowania, czyli w takich warunkach
- nie wciśnięty pedał gazu - zamknięta przepustnica
- obroty silnika spadają - bo nie wciśnięty pedał gazu
i gaśnie wtedy, gdy wciskacie sprzęgło już gdy obroty spadną do około 1500-2000 (czyli już przy niskich obrotach), to:
winny takiemu stanowi rzeczy jest najczęściej układ dolotowy powietrza. Tu z kolei najczęściej zawodzi regulator biegu jałowego: np. silnik krokowy. Mogą być winne również nieszczelności w dolocie, brak jakiś przewodów podciśnienia. Może pomóc również wyczyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Jest też inna możliwa przyczyna - źle ustawiony zapłon. I tak było w moim przypadku.
Miałem źle ustawiony palec rozdzielacza zapłonu - był z tego powodu błąd 00515 (błąd czujnika Halla w aparacie zapłonowym). Po ustawieniu zapłonu jak należy auto już nigdy mi nie zgasło po wciśnięciu sprzęgła.
Pewnie są jeszcze jakieś inne możliwe przyczyny, ale dolot powietrza i zapłon to 2 najbardziej prawdopodobne przyczyny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości