Pewnie że twoja! Spaliłeś go siłą umysłu. No weź pomyśl, jak niby miałby wpłynąć na to? a jakbyś posłuchał wcześniejszch rad, to byś sam doszedł do tego, że iskry nie ma i moze byś doszedł i do cewki.
Ps. cewka nie jest podączona do zadnego transformatora, ona sama jest transformatorem.
Nie zapala 2.0 GTI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie zapala 2.0 GTI
koledzy to silnik ADY ma 2 czujnik halal jeden w aparacie drugi na kole zamachowym
jak padnie na zamachowym to nie odpali lub będzie gasł , jak w aparacie może wejść w tryb awaryjny czyli 5 tysi obr i koniec
a co do założyciela to pompka paliwa, cewka, bezpieczniki do sprawdzenia i tylko tyle można sprawdzić w tej sytuacji
jak padnie na zamachowym to nie odpali lub będzie gasł , jak w aparacie może wejść w tryb awaryjny czyli 5 tysi obr i koniec
a co do założyciela to pompka paliwa, cewka, bezpieczniki do sprawdzenia i tylko tyle można sprawdzić w tej sytuacji
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości