[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: stilu » wt lut 22, 2011 21:53

hall daje iskre na świece zapłonowe - zbyt ogólnie :-)
tutaj masz fajny opis: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97623" onclick="window.open(this.href);return false;

a mierniki wszystkie działają tak samo chodzi tylko o dobór skali i zależy co chcesz sprawdzić



Awatar użytkownika
piotr19820207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 07, 2011 22:46
Lokalizacja: LUBAŃ

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: piotr19820207 » czw lut 24, 2011 19:10

niekiedy czujnik hala może podawać iskrę a auto nie odpali niekiedy odpali ale będzie chodził nierówno jagby na trzy gary ja miałem taki sam problem



krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: krzysiiekb » czw lut 24, 2011 22:52

dzisiaj sprawdziłem cewkę idzie z niej ładna iskierka...

samochód odpaliłem, zagrzałem i nie zgasł ani razu, odpala za każdym razem, jednak na przejażdżkę się nie zdecydowałem, bo nie miałem w zanadrzu kogoś kto by mnie holował jak ostatnio.

więc zostaje mi czujnik halla i tutaj pytanie czy on może dawać takie objawy, że raz wszystko pięknie, ładnie i słodko, a innym razem auto nie odpali do samego rozładowania aku?

piotr19820207, stilu, stonefree, piotr19820207, Paweł Marek,


KaBe

stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: stilu » czw lut 24, 2011 23:30

a sprawdziłeś kostkę stacyjki?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: stonefree » pt lut 25, 2011 14:11

krzysiiekb pisze:czy on może dawać takie objawy, że raz wszystko pięknie, ładnie i słodko
Może. Ja bym sobie wpiął diode led + rezystor 1k miedzy +12V a srodkowy przewód halla i sprawdzał,czy miga,kiedy ni mozna odpalic.



Awatar użytkownika
piotr19820207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 07, 2011 22:46
Lokalizacja: LUBAŃ

Re: [1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: piotr19820207 » sob lut 26, 2011 14:01

krzysiiekb pisze:krzysiiekb, mam multimetr tylko nie wiem jak co i do czego dokładnie podpiąć, widziałem posty innych, ale dla mnie to trochę tak jakby czary. czy jeżeli halla będzie uszkodzona nie będzie iskry na kablu idącym do cewki?
jeżeli hala bedzie uszkodzona to nie bedzie iskry ale są takie przypadki że będzie miał iskrę ja miałem iskre i też nie odpalił wymieniłem aparat zapłonowy ustawilem na znaki rozrządu i odpalił



krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: krzysiiekb » sob lut 26, 2011 21:18

stilu, kostka stacyjki dziwnie działa, bo po przekręceniu jej już o 1mm mogę normalnie włączyć światła, po czym zapalają się kontrolki na liczniku i znów wszystkie przyciski gasną, wraz w lampkami sterownika gazu i po pełnym przekręceniu jest już wszystko ładnie na liczniku. (stacyjkę wymieniałem 8miesięcy temu)

stonefree, postaram się w ten sposób sprawdzić hallę

piotr19820207, piszesz o tym, że nie będzie iskry na świecach czy na cewce?

dzisiaj miałem znów taki przypadek, ładnie chodził ze 20min. na parkingu, po przerzuceniu na gaz pojeździłem trochę i zamarzł parownik. po czym nie odpalił już ani na gazie ani na benzynie? czym to może być spowodowane?

jeszcze jeden problem to miękki pedał gazu po zmianie klocków z przodu, dopiero jak 3 razy popompuję pedałem
to robi się twardy. jak to naprawić?


KaBe

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: stonefree » sob lut 26, 2011 21:59

krzysiiekb pisze: hallę
Halla, albo czujnik Halla, czujnik efektu Halla .
Hamulce jeżeli poprawnie złożone i odpowietrzone, to mogą się poprostu układać przez klkadziesiat hamowań, ale sprawdź, czy nie ma powietrza.



stilu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: stilu » ndz lut 27, 2011 14:38

To dla pewności wymień kostkę stacyjki, koszt do 18 zł więc nie jest duży a z tego co mówisz to coś mogło się już powycierać :-)
sprawdź halla tak jak mówi stonefree i zdaj relacje



krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: krzysiiekb » ndz lut 27, 2011 15:10

stilu, ok, postaram się jutro to zrobić w garażu.

dziś byłem odwiedzić gofra i przy okazji wpadł mi pomysł, żeby odpowietrzyć układ chłodzenia. okazało się, że sporo powietrza w nim było, a wszystko przez podwiniętą uszczelkę w korku zbiorniczka przelewowego. po tym zabiegu zrobiłem 2km rundkę i nic się nie działo. na benzynie ładnie, na gazie parownik nie zamarzał, ale nie mówmy hop. halla sprawdzę.

a co do kostki stacyjki to jakiej firmy kupować? bo tak myślę, czy ze szrotu nie kupić lepiej niż te gówniane podróbki ze sklepu?


KaBe

krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: krzysiiekb » ndz lut 27, 2011 19:38

i relacja z kolejnej wyprawy. po odpowietrzeniu układu chłodzącego ładnie odpalił i przejechałem nim 20km. po ok. 12km auto ładnie się zagrzało do temp. roboczej pracy silnika, i między 13-14km temp. na wskaźniku zaczęła spadać aż do 2 kreseczki na wskaźniku, czyli tak jakby auto nagle zaczęło zamarzać. - co wy o tym myślicie? (czujnik temp. jest dobry)


KaBe

krzysiiekb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: krzysiiekb » ndz lut 27, 2011 20:06

stonefree, co do tego sprawdzenia halla

to mam na podłączonej kostce do halli się wpiąć czy ją odpiąć?

jeśli na wpiętej to jak to zrobić:

jeden przewód diody dodatni do +12? ale z akumulatora czy na halli jest tam zasilanie +12?

a minus diody do środkowego przewodu halla?

dobrze rozumiem? jak nie to sprostuj.

i tak mam z tym jeździć i patrzeć czy będzie migała gdy nie mogę odpalić czy jak?
a co się będzie działo jak będzie podłączona tak i auto będzie dobrze jeździło? będzie cały czas świeciła, a miganie będzie zwiastowało awarie?


KaBe

Awatar użytkownika
davvidoo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn lip 26, 2010 15:19
Lokalizacja: Małopolska(Limanowa)

[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem

Post autor: davvidoo » pn lut 28, 2011 23:27

krzysiiekb, sprawdź też kable wysokiego napięcia, u mnie okazało się że nowe robią przebicie. Wymiana i jak na razie działa dobrze.


mk2-->Spawanie skończone xd i Passat b5fl var4motion

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości