[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
hall daje iskre na świece zapłonowe - zbyt ogólnie
tutaj masz fajny opis: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97623" onclick="window.open(this.href);return false;
a mierniki wszystkie działają tak samo chodzi tylko o dobór skali i zależy co chcesz sprawdzić
tutaj masz fajny opis: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97623" onclick="window.open(this.href);return false;
a mierniki wszystkie działają tak samo chodzi tylko o dobór skali i zależy co chcesz sprawdzić
- piotr19820207
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 22:46
- Lokalizacja: LUBAŃ
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
niekiedy czujnik hala może podawać iskrę a auto nie odpali niekiedy odpali ale będzie chodził nierówno jagby na trzy gary ja miałem taki sam problem
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
dzisiaj sprawdziłem cewkę idzie z niej ładna iskierka...
samochód odpaliłem, zagrzałem i nie zgasł ani razu, odpala za każdym razem, jednak na przejażdżkę się nie zdecydowałem, bo nie miałem w zanadrzu kogoś kto by mnie holował jak ostatnio.
więc zostaje mi czujnik halla i tutaj pytanie czy on może dawać takie objawy, że raz wszystko pięknie, ładnie i słodko, a innym razem auto nie odpali do samego rozładowania aku?
piotr19820207, stilu, stonefree, piotr19820207, Paweł Marek,
samochód odpaliłem, zagrzałem i nie zgasł ani razu, odpala za każdym razem, jednak na przejażdżkę się nie zdecydowałem, bo nie miałem w zanadrzu kogoś kto by mnie holował jak ostatnio.
więc zostaje mi czujnik halla i tutaj pytanie czy on może dawać takie objawy, że raz wszystko pięknie, ładnie i słodko, a innym razem auto nie odpali do samego rozładowania aku?
piotr19820207, stilu, stonefree, piotr19820207, Paweł Marek,
KaBe
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
Może. Ja bym sobie wpiął diode led + rezystor 1k miedzy +12V a srodkowy przewód halla i sprawdzał,czy miga,kiedy ni mozna odpalic.krzysiiekb pisze:czy on może dawać takie objawy, że raz wszystko pięknie, ładnie i słodko
- piotr19820207
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: pt sty 07, 2011 22:46
- Lokalizacja: LUBAŃ
Re: [1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
jeżeli hala bedzie uszkodzona to nie bedzie iskry ale są takie przypadki że będzie miał iskrę ja miałem iskre i też nie odpalił wymieniłem aparat zapłonowy ustawilem na znaki rozrządu i odpaliłkrzysiiekb pisze:krzysiiekb, mam multimetr tylko nie wiem jak co i do czego dokładnie podpiąć, widziałem posty innych, ale dla mnie to trochę tak jakby czary. czy jeżeli halla będzie uszkodzona nie będzie iskry na kablu idącym do cewki?
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
stilu, kostka stacyjki dziwnie działa, bo po przekręceniu jej już o 1mm mogę normalnie włączyć światła, po czym zapalają się kontrolki na liczniku i znów wszystkie przyciski gasną, wraz w lampkami sterownika gazu i po pełnym przekręceniu jest już wszystko ładnie na liczniku. (stacyjkę wymieniałem 8miesięcy temu)
stonefree, postaram się w ten sposób sprawdzić hallę
piotr19820207, piszesz o tym, że nie będzie iskry na świecach czy na cewce?
dzisiaj miałem znów taki przypadek, ładnie chodził ze 20min. na parkingu, po przerzuceniu na gaz pojeździłem trochę i zamarzł parownik. po czym nie odpalił już ani na gazie ani na benzynie? czym to może być spowodowane?
jeszcze jeden problem to miękki pedał gazu po zmianie klocków z przodu, dopiero jak 3 razy popompuję pedałem
to robi się twardy. jak to naprawić?
stonefree, postaram się w ten sposób sprawdzić hallę
piotr19820207, piszesz o tym, że nie będzie iskry na świecach czy na cewce?
dzisiaj miałem znów taki przypadek, ładnie chodził ze 20min. na parkingu, po przerzuceniu na gaz pojeździłem trochę i zamarzł parownik. po czym nie odpalił już ani na gazie ani na benzynie? czym to może być spowodowane?
jeszcze jeden problem to miękki pedał gazu po zmianie klocków z przodu, dopiero jak 3 razy popompuję pedałem
to robi się twardy. jak to naprawić?
KaBe
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
Halla, albo czujnik Halla, czujnik efektu Halla .krzysiiekb pisze: hallę
Hamulce jeżeli poprawnie złożone i odpowietrzone, to mogą się poprostu układać przez klkadziesiat hamowań, ale sprawdź, czy nie ma powietrza.
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
To dla pewności wymień kostkę stacyjki, koszt do 18 zł więc nie jest duży a z tego co mówisz to coś mogło się już powycierać
sprawdź halla tak jak mówi stonefree i zdaj relacje
sprawdź halla tak jak mówi stonefree i zdaj relacje
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
stilu, ok, postaram się jutro to zrobić w garażu.
dziś byłem odwiedzić gofra i przy okazji wpadł mi pomysł, żeby odpowietrzyć układ chłodzenia. okazało się, że sporo powietrza w nim było, a wszystko przez podwiniętą uszczelkę w korku zbiorniczka przelewowego. po tym zabiegu zrobiłem 2km rundkę i nic się nie działo. na benzynie ładnie, na gazie parownik nie zamarzał, ale nie mówmy hop. halla sprawdzę.
a co do kostki stacyjki to jakiej firmy kupować? bo tak myślę, czy ze szrotu nie kupić lepiej niż te gówniane podróbki ze sklepu?
dziś byłem odwiedzić gofra i przy okazji wpadł mi pomysł, żeby odpowietrzyć układ chłodzenia. okazało się, że sporo powietrza w nim było, a wszystko przez podwiniętą uszczelkę w korku zbiorniczka przelewowego. po tym zabiegu zrobiłem 2km rundkę i nic się nie działo. na benzynie ładnie, na gazie parownik nie zamarzał, ale nie mówmy hop. halla sprawdzę.
a co do kostki stacyjki to jakiej firmy kupować? bo tak myślę, czy ze szrotu nie kupić lepiej niż te gówniane podróbki ze sklepu?
KaBe
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
i relacja z kolejnej wyprawy. po odpowietrzeniu układu chłodzącego ładnie odpalił i przejechałem nim 20km. po ok. 12km auto ładnie się zagrzało do temp. roboczej pracy silnika, i między 13-14km temp. na wskaźniku zaczęła spadać aż do 2 kreseczki na wskaźniku, czyli tak jakby auto nagle zaczęło zamarzać. - co wy o tym myślicie? (czujnik temp. jest dobry)
KaBe
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pt sie 07, 2009 00:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
stonefree, co do tego sprawdzenia halla
to mam na podłączonej kostce do halli się wpiąć czy ją odpiąć?
jeśli na wpiętej to jak to zrobić:
jeden przewód diody dodatni do +12? ale z akumulatora czy na halli jest tam zasilanie +12?
a minus diody do środkowego przewodu halla?
dobrze rozumiem? jak nie to sprostuj.
i tak mam z tym jeździć i patrzeć czy będzie migała gdy nie mogę odpalić czy jak?
a co się będzie działo jak będzie podłączona tak i auto będzie dobrze jeździło? będzie cały czas świeciła, a miganie będzie zwiastowało awarie?
to mam na podłączonej kostce do halli się wpiąć czy ją odpiąć?
jeśli na wpiętej to jak to zrobić:
jeden przewód diody dodatni do +12? ale z akumulatora czy na halli jest tam zasilanie +12?
a minus diody do środkowego przewodu halla?
dobrze rozumiem? jak nie to sprostuj.
i tak mam z tym jeździć i patrzeć czy będzie migała gdy nie mogę odpalić czy jak?
a co się będzie działo jak będzie podłączona tak i auto będzie dobrze jeździło? będzie cały czas świeciła, a miganie będzie zwiastowało awarie?
KaBe
- davvidoo
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: pn lip 26, 2010 15:19
- Lokalizacja: Małopolska(Limanowa)
[1.8gt90KM.ABS.92] wszystko w na raz - duży problem
krzysiiekb, sprawdź też kable wysokiego napięcia, u mnie okazało się że nowe robią przebicie. Wymiana i jak na razie działa dobrze.
mk2-->Spawanie skończone xd i Passat b5fl var4motion
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości