silnik 2,0 GTI, 150 KM
PROBLEM:
podczas jazdy 70-75 stopni, podczs postoju 90 stopni, przy 90 z nawiewów wyraźnie leci cieplejsze powietrze, czyli temp. podaje prawidłową.
WNIOSEK:
Termostat do wymiany (znajduje się w pozycji otwartej i odrazu puszcza na duży obieg), ale:
termostat miałem wymieniany przez mechanika na Wahlera- problem nie zniknął, postanowiłem wymienić - tym razem własnymi siłami - nagrzewnicę i ponownie termostat na Wahlera - i nadal nic.
PYTANIA:
1. Jeżeli termostat jest niby cały czas otwarty to dlaczego podczas demontażu był zamknięty (ten wymieniany przez mechanika) ?
2. Czy takie objawy są winą tylko i wyłączni wadliwym termostatem, czy czegoś innego ?
Zdaję sobie sprawę, iż takich tematów było wiele, lecz w większości wystarczyło wymienić termostat a ja zastanawiam się czy mam po raz trzeci wymienić termostat na Wahlera ?

Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi za które z góry dziękuję.