duze cisnienie w przewodach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daro62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sty 18, 2007 09:19
Lokalizacja: rzepin

duze cisnienie w przewodach

Post autor: daro62 » pn lis 08, 2010 10:51

witam mam problem z duzym cisnieniem w przewodach wodnych,nagrzewica juz sie rozszczelnila podejrzewam ze z chlodnica jest to samo bo po nagrzaniu silnika wydobywa sie tam para,przy silniku gdzie wchodza przewody tez wydobywa sie para.mechanik stwierdzil ze jest zbyt duze cisnienie w przewodach ale nie powiedzial z jaka to jest przyczyna.pomozcie bo nie wiem czy takim autem moge sie poruszac,czy nie strzeli mi cos w drodze jest to golf III 1.8 kombi benzyna.moze byc to pompa wodna?



Awatar użytkownika
daworz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:16
Lokalizacja: Sędziszów Młp.

duze cisnienie w przewodach

Post autor: daworz » pn lis 08, 2010 11:53

Kolego może to być pompa, może być gdzieś przytkany któryś z węży, może to być uszczelka pod głowicą. Na razie powstrzymał bym się z jeżdżeniem chyba że będzie duża potrzeba to odkręć korek na zbiorniczku wyrównawczym. A co do tego ciśnienia to na początku sprawdź uszczelkę. Odpal auto odkręć korek i obserwuj czy w zbiorniczku nie pokazują się bąbelki. Jeżeli się pokazują to uszczelka do wymiany, jeżeli nie to szukamy dalej.


VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

duze cisnienie w przewodach

Post autor: Paweł Marek » pn lis 08, 2010 11:59

a jeśli nie będzie pęcherzyków wymień korek zbiorniczka i po kłopocie. Oczywiście dochodzi wymiana chłodnicy nagrzewnicy i uszczelnienie lub wymiana króćców przy głowicy, kontrola pompy czyli w sumie dużo pracy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
matiz_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

Re: duze cisnienie w przewodach

Post autor: matiz_1990 » pn lis 08, 2010 12:08

Hej kolego! Wymiana pompy wody na pewno nie zaszkodzi. U mnie po wymianie pompy obieg bardzo się pojawił. W moim aucie objawiało się to tym, że tak jak u Ciebie wytwarzało się bardzo duże ciśnienie, ale mi wywalało zaślepkę za czujnikiem temperatury płynu chłodzącego (mam golfa 1.8 tyle, że 3D). Podejrzewam, że płyn nie miał obiegu i się po prostu gotował się tworząc takie ciśnienie w silniku, że coś musiało pościć (u Ciebie nagrzewnica). Wiele postów wskazuje na to, że takie objawy powoduje uszczelka pod głowicą... Ale ja wiem czy zawsze? Spróbuj tą pompę wymienić. A zapytam jeszcze kiedy ją wymieniałeś? Pozdrawiam!


Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)

daro62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sty 18, 2007 09:19
Lokalizacja: rzepin

duze cisnienie w przewodach

Post autor: daro62 » pn lis 08, 2010 18:35

prawde mowiac pompy nie wymienialem wogole,auto mam od 4 lat,nie wiem kiedy byla wymieniana,mechanik powiedzial ze przewody sa gorace wiec wyklucza pompe tylko uszczelke



Awatar użytkownika
spampudlo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn lis 01, 2010 22:13
Lokalizacja: płock

duze cisnienie w przewodach

Post autor: spampudlo » wt lis 09, 2010 07:45

oring w korku od zbiorniczka płynu lub cienki przewód idący od zbiornika wyrównawczego: sprawdz to.


Polo... Polo... Passat .... GOOOOOOOOOOOOLF!!!!!:)

jarek_lech
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:11
Lokalizacja: warszawa

duze cisnienie w przewodach

Post autor: jarek_lech » śr lis 10, 2010 15:06

Pompa wody - u mnie magicy zle zalozyli pasek na pompe, nie bede tego komentowal

Termostat - moze

Uszczelka pod glowica - niestety

Nie ignoruj tego, jestli masz maslo pod korkiem oleju, wywala Ci plyn ze zbiorniczka ( odkrec zbiorniczek, odpal autko, dodaj gazu i zobacz czy sa bulgocze ), lub ogulnie ucieka plyn, masz 99% szansy ze to uszczelka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości