Witam, od kilku dni jestem posiadaczem Golfa III, wczoraj sprawdzalem bagnet od pomiaru oleju, po wyjeciu byl suchy... wiec dolalem 800ml oleju, po kilku godz znow wyjalem bagnet i znow byl suchy... kilka dni temu bylem na diagnostyce, silnik pod spodem jest suchy i nie ma wyciekow zadnych, dlaczego bagnet jest suchy po kazdym wyjeciu, moze ktos wie i mial podobny problem?
Jeszcze jedno pytanko mam, ile kosztuje wymiana plynu hamulcowego (razem ze wszystkim - robocizna olej itp itp) ?
Golf III - problem z olejem silnikowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III - problem z olejem silnikowym
jak masz dostęp do kanału lub podnośnika to po prostu odkręć śrubę spustową w misie i zobaczymy jaki będzie efekt. a tak po prawdzie jak kupiłeś auto to ja bym radził zaopatrzyć się w filtr oleju i bańkę z nowym olejem i wymienić a nie dolewać, szczególnie że jakieś cyrki są
Golf III - problem z olejem silnikowym
Wlej mu 3 litry a nie 800 ml. Jak wlałeś te 800 ml to było cos na bagnecie, jakieś wskazanie? Po kilku godzinach mówisz suchy, nic? Jezdziłeś w tym czasie autem? Jeśli jest suchy i nie ma plam pod spodem auta to no co? 1.a opcja -> Paliii Ci olej praktycznie w tempie spalania benzyny .. 2a. Opcja -> Zalej mu te 3y litry i wtedy zobacz co sie bedzie działo, a nie 800 ml. 800 ml to sie rozprowadzi od razu po silniku [być moze to bedzie mało zeby smarować silnik dobrze nawet] i nie bedziesz tego widzial na bagnecie bo olej w obiegu a nie misce. Wleeej mu wieceeeeeeeeej bo go zaje*!
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Golf III - problem z olejem silnikowym
Witam kolego.
Z tego co piszesz to nie potrafisz prawidłowo sprawdzić poziomu oleju w silniku.
jeśli po wyjęciu bagnetu jest on zupełnie suchy to dolewasz LITR oleju zapalasz silnik na około 60 sekund gasisz auto odczekujesz około 60 sekund aby olej spłynął do miski i ponownie kontrolujesz poziom oleju.
jeśli i tym razem bagnet jest suchy to kolejny litr do silnika i ponownie zapalić na moment auto i kontrolować.
i tak do skutku aż poziom na miarce będzie prawidłowy.
możesz oczywiście wlewać jednorazowo po 200 - 300 gram oleju ale zawsze do momentu aż poziom na miarce osiągnie MAX
Z tego co piszesz to nie potrafisz prawidłowo sprawdzić poziomu oleju w silniku.
jeśli po wyjęciu bagnetu jest on zupełnie suchy to dolewasz LITR oleju zapalasz silnik na około 60 sekund gasisz auto odczekujesz około 60 sekund aby olej spłynął do miski i ponownie kontrolujesz poziom oleju.
jeśli i tym razem bagnet jest suchy to kolejny litr do silnika i ponownie zapalić na moment auto i kontrolować.
i tak do skutku aż poziom na miarce będzie prawidłowy.
możesz oczywiście wlewać jednorazowo po 200 - 300 gram oleju ale zawsze do momentu aż poziom na miarce osiągnie MAX
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Golf III - problem z olejem silnikowym
ale kombinacje. sry ale jak są takie cyrki z olejem to ja bym od razu kupił 5l oleju i filtr. nie wiem jaki olej wlewasz ale u mnie np mobil 10w40 5l trochę ponad 100zł, filtr to groszowe sprawy. i masz przynajmniej jakąś jasność.
tak w ogóle to zauważyłeś jakieś kopcenie?? jak tak żre olej to jak diesel pewnie kopci. rura osmędzona? brudzi paluch jak się przejedzie po wewnętrznej ściance?
i kolejna sprawa - jak kupowałeś auto to jaki był stan oleju? jaki olej był tam zalany? pół syntetyk czy minerał bo chyba nie pełny syntetyk. no chyba że teraz dolewasz pełny syntetyk a wcześniej na minerale jeździł
tak w ogóle to zauważyłeś jakieś kopcenie?? jak tak żre olej to jak diesel pewnie kopci. rura osmędzona? brudzi paluch jak się przejedzie po wewnętrznej ściance?
i kolejna sprawa - jak kupowałeś auto to jaki był stan oleju? jaki olej był tam zalany? pół syntetyk czy minerał bo chyba nie pełny syntetyk. no chyba że teraz dolewasz pełny syntetyk a wcześniej na minerale jeździł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości