2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kzmc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr paź 27, 2010 22:31

2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu

Post autor: kzmc » śr paź 27, 2010 22:47

Witam. Mialem dzis wymieniany rozrzad i pompe wody. Silnik 2E.
Po przegazowaniu slychac dziwny pisk dochodzacy od dolu silnika z okolic rozrzadu.
Pompa wody i alternator wyeliminowano bo sciagalismy pasek i dalej to samo..
Mechanik podejrzewa łożysko na pompie oleju. Czy moze sie to jakos ulozyc z czasem? Jako ze jest nowy pasek i wiekszy nacisk idzie na pompe? Czy moze byc to cos innego ? Pasek rozrządu podobno jest odpowiednio naciagniety.
Czy po wymianie rozrządu moze byc problem z wolnymi obrotami ? raz faluja raz jest ok..
Przed wymiana rozrzadu nie mialem tych problemow. Byc moze ten dzwiek zagluszala mi stukajaca pompa wody.
Mieliscie kiedys taki problem?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu

Post autor: Paweł Marek » śr paź 27, 2010 23:02

Najpierw trzeba zdjąć osłonę paska rozrządu i sprawdzić ustawienie i naciąg. Byś może napinacz nie został wymieniony a pasek mocniej napięty niż poprzedni i stąd piski bo łożysko mu się odzywa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kzmc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr paź 27, 2010 22:31

2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu

Post autor: kzmc » śr paź 27, 2010 23:08

Napinacz też był wymieniany :(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2E Piski / świst i obroty po wymianie rozrzadu

Post autor: Paweł Marek » śr paź 27, 2010 23:42

Trzeba tam zajrzeć i tak. Piski mogą być od jakoś źle dokręconej obudowy rozrządu, albo źle ustawione górnej częsci obudowy względem dolnej i pasek trze o obudowę. Ale falowanie ma się do tego nijak zapewne jest pomyłka w ustawieniu na znakach, opisy są w razie czego na forum


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości