Silnik padł
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik padł
Witam na forum wszystkich prosze doracie co mam zrobic padl mi silnik w golfie 1.4 abd z gazem.Czytałem na innych forach zebym przekladke zrobił na 1.6 abu.Czy nie bedzie zadnych problemów z przełozeniem tego silnika z 1.4 na 1.6 czy bedzie cos przerabiac.Bo wyczytałem ze mozge włozyc wiekszy silnik tzn 1.6 abu czy bede musial cos wymieniac jeszcze oprocz silnika
Silnik padł
a co się stało z twoim silnikiem? na upartego wystarczy wymienić sam silnik, osprzęt jest taki sam oprócz komputera, ale na tym od ABD ABU będzie działał, skrzynia też podejdzie, chłodnice są te same,
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Silnik padł
a nie lepiej dać parę złotych i zrobić remont twojego silnika, a nie kupować kolejnego "parcha" w niewiadomym stanie...
Silnik padł
gargi21, osprzęt nie pasuje w 100% kolektorami obydwoma silniki się różnią i ssącym i wydechowym
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Silnik padł
kolega -=ren=-, dobrze mówi. Kupisz silnik 1.6 i będzie w takim stanie jak twój albo nawet może się trafić gorszy. Pewnie sprzedawca będzie Ci dawał gwarancję rozruchową - tylko co z tego jak za silnik zapłacisz z 500zł (albo i mniej jak bez osprzętu) a za jego wsadzenie i ponowne wyjęcie jeśli okaże się wadliwy pewnie trochę więcej. Więc remontuj ten co masz - będziesz wiedział na czym jeździsz.
- juro
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
- Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
- Kontakt:
Silnik padł
Wszystko zależy w jakim stanie jest twój padnięty silnik, ile trzeba do niego dołożyć, czasem opłaci się kupić silnik taki sam jeżeli tylko masz kogoś od kogo wiesz że silnik jest pewny bo kupić i żałować że się kupiło w takim stanie jak jest twój to nie warto.
Silnik padł
Silnikiem dzieje sie tak ze ma za wolne obroty jak go odpale to musze trzymac go na obrotach bo jak puszcze to zgasnie i pozniej troche musze nim pokrecic dwa bierze olej dosc sporo na odcinku 30 km prawie zchodzi olej z bagnetu do minium piszczy i mruga kontrolka od oleju i nie ma takiej mocy jak mial wczesniej
Silnik padł
do sprawdzenia: kompresja i stan pierścieni olejowych, natomiast co do wolnych obrotów to nie powód do wymiany całego silnika... poszukaj na forum jak to ogarnąć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości