Silnik padł

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gargi21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 17, 2009 16:17
Lokalizacja: Kraków

Silnik padł

Post autor: gargi21 » czw paź 14, 2010 11:22

Witam na forum wszystkich prosze doracie co mam zrobic padl mi silnik w golfie 1.4 abd z gazem.Czytałem na innych forach zebym przekladke zrobił na 1.6 abu.Czy nie bedzie zadnych problemów z przełozeniem tego silnika z 1.4 na 1.6 czy bedzie cos przerabiac.Bo wyczytałem ze mozge włozyc wiekszy silnik tzn 1.6 abu czy bede musial cos wymieniac jeszcze oprocz silnika



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Silnik padł

Post autor: T.O.B.I. » czw paź 14, 2010 11:41

a co się stało z twoim silnikiem? na upartego wystarczy wymienić sam silnik, osprzęt jest taki sam oprócz komputera, ale na tym od ABD ABU będzie działał, skrzynia też podejdzie, chłodnice są te same,


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Silnik padł

Post autor: -=ren=- » czw paź 14, 2010 12:30

a nie lepiej dać parę złotych i zrobić remont twojego silnika, a nie kupować kolejnego "parcha" w niewiadomym stanie...


vwlifestyle.pl
Obrazek

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Silnik padł

Post autor: piteR-ek » czw paź 14, 2010 16:25

gargi21, osprzęt nie pasuje w 100% kolektorami obydwoma silniki się różnią i ssącym i wydechowym



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Silnik padł

Post autor: Lukasz_mk2 » czw paź 14, 2010 22:31

kolega -=ren=-, dobrze mówi. Kupisz silnik 1.6 i będzie w takim stanie jak twój albo nawet może się trafić gorszy. Pewnie sprzedawca będzie Ci dawał gwarancję rozruchową - tylko co z tego jak za silnik zapłacisz z 500zł (albo i mniej jak bez osprzętu) a za jego wsadzenie i ponowne wyjęcie jeśli okaże się wadliwy pewnie trochę więcej. Więc remontuj ten co masz - będziesz wiedział na czym jeździsz.


Obrazek

Awatar użytkownika
juro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
Kontakt:

Silnik padł

Post autor: juro » sob paź 16, 2010 10:54

Wszystko zależy w jakim stanie jest twój padnięty silnik, ile trzeba do niego dołożyć, czasem opłaci się kupić silnik taki sam jeżeli tylko masz kogoś od kogo wiesz że silnik jest pewny bo kupić i żałować że się kupiło w takim stanie jak jest twój to nie warto.



gargi21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 17, 2009 16:17
Lokalizacja: Kraków

Silnik padł

Post autor: gargi21 » ndz paź 17, 2010 12:13

Silnikiem dzieje sie tak ze ma za wolne obroty jak go odpale to musze trzymac go na obrotach bo jak puszcze to zgasnie i pozniej troche musze nim pokrecic dwa bierze olej dosc sporo na odcinku 30 km prawie zchodzi olej z bagnetu do minium piszczy i mruga kontrolka od oleju i nie ma takiej mocy jak mial wczesniej



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Silnik padł

Post autor: -=ren=- » ndz paź 17, 2010 20:29

do sprawdzenia: kompresja i stan pierścieni olejowych, natomiast co do wolnych obrotów to nie powód do wymiany całego silnika... poszukaj na forum jak to ogarnąć.


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości