Falujące obroty + czsami nieodpala
: ndz mar 02, 2025 16:45
Witajcie
Posiadam golfa 2 z motorem RP autko ma problem z odpalaniem i falujące obroty .
Wymieniłem ECU , przewody , świece , cewkę , czujnik halla ,sond lambda mam dwa mono wtryski na podmianę i już mi ręce opadły ?
Do wtrysku dochodzą 4 przewody , 2 do czujnika temperatury i dwa do wtrysku jeden leci do ECU wejście nr 13 . Drugi
biało fioletowy do złącze 6 stykowe koło ECU i dalej już nie wiem . brakuje mi jednej kartki w książce na schemacie . Może ktoś wie gdzie leci ten przewód .
podłączyłem żaróweczkę do tego przewodu i ma jakieś zaniki napięcia wtedy kiedy motor się dusi . Jeszcze jeden syndrom to po postoje 2 do 3 dni nie chce odpalić .
Małżonka kręciła rozrusznikiem a ja podpatrywałem na wtrysk i nie lał bezyny dopiero jak dałem benzynę w spraju to zagadał i wtrysk ożył . Nie mogę połączyć się
z ecu przez OBD 1 a i czytanie błędów nie działa ? POMOCY
link do you tube https://www.youtube.com/shorts/atg8p_n1ojM
Posiadam golfa 2 z motorem RP autko ma problem z odpalaniem i falujące obroty .
Wymieniłem ECU , przewody , świece , cewkę , czujnik halla ,sond lambda mam dwa mono wtryski na podmianę i już mi ręce opadły ?
Do wtrysku dochodzą 4 przewody , 2 do czujnika temperatury i dwa do wtrysku jeden leci do ECU wejście nr 13 . Drugi
biało fioletowy do złącze 6 stykowe koło ECU i dalej już nie wiem . brakuje mi jednej kartki w książce na schemacie . Może ktoś wie gdzie leci ten przewód .
podłączyłem żaróweczkę do tego przewodu i ma jakieś zaniki napięcia wtedy kiedy motor się dusi . Jeszcze jeden syndrom to po postoje 2 do 3 dni nie chce odpalić .
Małżonka kręciła rozrusznikiem a ja podpatrywałem na wtrysk i nie lał bezyny dopiero jak dałem benzynę w spraju to zagadał i wtrysk ożył . Nie mogę połączyć się
z ecu przez OBD 1 a i czytanie błędów nie działa ? POMOCY
link do you tube https://www.youtube.com/shorts/atg8p_n1ojM