Pierburg e2e i przymulanie po dodaniu gazu
: sob lip 27, 2019 13:43
Cześć! Podpowie ktoś co może być z moją jetta?
Silnik RF, gaźnik Pierburg 2e2.
Po zakupie od razu podjechałem na stację i nie jestem w stanie stwierdzić czy to nie czasem wina paliwa, ale do rzeczy.
Samochód przy pierwszym uruchomieniu odpala dosłownie od razu po przekręceniu stacyjki, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu trzeba już z 2-3 sec kręcić rozrusznikiem, ale to nawet nie tak duży problem. Najgorsze jest to, że podczas jazdy przy minimalnym dodawaniu gazu autko jako tako przyśpiesza, natomiast gdy wcisnę go trochę mocniej już zaczyna się dławić i tak jakby zamulało, czy tam przerywało. Dodatkowo podczas przeglądu wyszło za duża emisja spalin, może być zbyt bogata mieszanka? (Katalizator jest, więc to nie to)
Postanowiłem kupić zestaw uszczelek do 2e2 i wyczyścić porządnie gaźnik. Po wyczyszczeniu i założeniu ponownie samochód chodzi lepiej, ale nie tak jak powinien. Jak wcisnę więcej gazu to czuć już lekkie przyśpieszenie, ale nie takie jakie być powinno, jakby jeszcze coś lekko przerywało.
Próbowałem wyregulować tą dyszę z góry gaźnika (można się dostać przez zaślepkę z obudowy filtra) ale wydaje mi się, że między całkowicie zakręconym, a około 5 obrotów prawie nie ma różnicy, dopiero później co obrót obroty spadają,tylko bez różnicy co zrobię nie chodzi dalej tak jak powinien.
Silnik RF, gaźnik Pierburg 2e2.
Po zakupie od razu podjechałem na stację i nie jestem w stanie stwierdzić czy to nie czasem wina paliwa, ale do rzeczy.
Samochód przy pierwszym uruchomieniu odpala dosłownie od razu po przekręceniu stacyjki, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu trzeba już z 2-3 sec kręcić rozrusznikiem, ale to nawet nie tak duży problem. Najgorsze jest to, że podczas jazdy przy minimalnym dodawaniu gazu autko jako tako przyśpiesza, natomiast gdy wcisnę go trochę mocniej już zaczyna się dławić i tak jakby zamulało, czy tam przerywało. Dodatkowo podczas przeglądu wyszło za duża emisja spalin, może być zbyt bogata mieszanka? (Katalizator jest, więc to nie to)
Postanowiłem kupić zestaw uszczelek do 2e2 i wyczyścić porządnie gaźnik. Po wyczyszczeniu i założeniu ponownie samochód chodzi lepiej, ale nie tak jak powinien. Jak wcisnę więcej gazu to czuć już lekkie przyśpieszenie, ale nie takie jakie być powinno, jakby jeszcze coś lekko przerywało.
Próbowałem wyregulować tą dyszę z góry gaźnika (można się dostać przez zaślepkę z obudowy filtra) ale wydaje mi się, że między całkowicie zakręconym, a około 5 obrotów prawie nie ma różnicy, dopiero później co obrót obroty spadają,tylko bez różnicy co zrobię nie chodzi dalej tak jak powinien.