Strzela z wydechu przy schodzeniu z obrotów, nie pali ciepły
: pt sie 04, 2017 21:12
Witam, problem jak w temacie. Strzelanie z wydechu za zimnym i ciepłym. Też nie zawsze. Np z 4 na 2 bieg bez hamulca strzela jak z karabinu. Nawet mi się podoba, bo mam przelot zrobiony, ale wiem że zdrowe dla silnika raczej to nie jest. Przy w miarę spokojnej jeździe nie ma strzałów, ale najlepiej to 2k obrotów nie przekraczać.
Co do odpalania to zimny pali na dotyk. MFA pokaże powyżej 80 +/- i już jest problem. Silnik jakby siły nie miał wałem obrócić.
Teraz co do robionych rzeczy. Kable, świece, kopułka, palec. Nie kupowałem też najtańszych zamienników. Kable i świece NGK. Kopułka, palec Bremi. Wymienione wszystkie czujniki temperatury, sprawdzałem dwa razy i są ok.
Wymieniałem też rozrusznik na nówkę. Zimny po nocy pali jak nówka z salonu. Na ciepłym coś go trzyma i obrócić nie chce, jak ostygnie pali na dotyk.
Jedynie cewka została, ale póki co nie mam u kogo podmienić, a szkoda mi kasę ładować w coś lepszego. Cewkę obecnie mam Boscha i nie jest popękana itd. Ogólnie auta ma swoją moc, pali na wszystkie gary więc cewkę raczej bym wykluczył.
Zapłon i rozrząd ustawiony tak jak trzeba. Sterownik podmieniałem dwa razy, ale bez efektu.
Pany pomóżcie za co się jeszcze zabrać, bo mechanicy jak i ja sam ręce rozkładam. Autko to mk2 1.8 PF na digi II.
Co do odpalania to zimny pali na dotyk. MFA pokaże powyżej 80 +/- i już jest problem. Silnik jakby siły nie miał wałem obrócić.
Teraz co do robionych rzeczy. Kable, świece, kopułka, palec. Nie kupowałem też najtańszych zamienników. Kable i świece NGK. Kopułka, palec Bremi. Wymienione wszystkie czujniki temperatury, sprawdzałem dwa razy i są ok.
Wymieniałem też rozrusznik na nówkę. Zimny po nocy pali jak nówka z salonu. Na ciepłym coś go trzyma i obrócić nie chce, jak ostygnie pali na dotyk.
Jedynie cewka została, ale póki co nie mam u kogo podmienić, a szkoda mi kasę ładować w coś lepszego. Cewkę obecnie mam Boscha i nie jest popękana itd. Ogólnie auta ma swoją moc, pali na wszystkie gary więc cewkę raczej bym wykluczył.
Zapłon i rozrząd ustawiony tak jak trzeba. Sterownik podmieniałem dwa razy, ale bez efektu.
Pany pomóżcie za co się jeszcze zabrać, bo mechanicy jak i ja sam ręce rozkładam. Autko to mk2 1.8 PF na digi II.