Strona 1 z 1

Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie

: pt sie 04, 2017 12:50
autor: ciesli102
Dzień dobry.

Mam problem z Golfem 2, 1985r produkcji, silnik 1.3 MH, 4biegowy, gaźnik pierburg 2E3.

Problem przedstawia się następująco:
1) Odpalanie: silnik zimny po odpaleniu strasznie nierówno pracuje, ciepły bardzo podobnie, rzuca/trzepie i następnie gaśnie. Dopiero przy przegazowaniu go trochę mało wiele można wrzucić bieg i gdziekolwiek ruszyć bo w innym przypadku prawie natychmiastowo gaśnie przy puszczeniu sprzęgła.

2) Przy zmianie biegów m.in. z 3 na 4, 2/3 następuje szarpnięcie i dalej już silnik pracuje wydaje mi się, że dobrze. (nie jest to od nierównego puszczenia sprzęgła)

3) Przy dojeździe do skrzyżowania np biegiem 3, czasami przy redukcji bądź nawet i przed dokonaniem redukcji np. na 2gi bieg silnik gaśnie, nieważne czy dojadę nie wciskając sprzęgła a hamując jedynie delikatnie czy "dokulam" się na sprzęgle.. i trzeba odpalać go ponownie.

Obstawiam tutaj gaźnik, ssanie bądź też kwestię niskich obrotów, natomiast proszę o jakieś naprowadzenie / pomoc co konkretnie należałoby wyregulować w takim przypadku?

Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie

: pt sie 04, 2017 22:50
autor: pinstonvw
Do sprawdzenia na początek przewody podciśnienia oraz podstawa gaźnika. W jakim stanie są świece, kopułka i palec rozdzielacza? Ssanie powinieneś rano słyszeć po obrotach silnika. Jeśli silnik nie bierze lewego powietrza to problem powinien leżeć w regulacji gaźnika jak już wspomniałeś. Mam kilka materiałów do 2E3 dotyczących regulacji. Dużo informacji jest na forum.

Ssanie gaźnika masz po prawej jego stronie. Bimetalowa sprężyna w obudowie aluminiowej - być może sprężyna już nie spełnia swojej funkcji.

Problem był czy pojawił się niedawno?

Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie

: ndz sie 06, 2017 21:07
autor: grandi
Pobaw sie zaplonem potem sprawdz swiece kable pompe paliwa czy nie dostaje sie olej do benzyny

Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie

: pn sie 07, 2017 09:45
autor: ciesli102
Faktycznie jeszcze przeglądałem troszkę stron w internecie i znałazłem info apropo króćca lewego przy podstawie gąźnika, po jego zatkaniu problem z falującymi obrotami ustąpił ;)

Kolejnym problemem jest samo odpalanie i ssanie.. jest ciągle otwarta przy ssaniu klapka, ta połączana właśnie z bimetalem, wieczorem znajdę chwilę to się z tym tematem pobawię.