Strona 1 z 1

Rurki podcisnien schemat

: ndz cze 25, 2017 11:39
autor: Ssindossa
Witam!
Potrzebuje schemat podlaczenia rurek podcisnien do golfa 2 1.8 GTI z silnikiem PB (82kW 112KM), cos szukalem w googlach, nie znalazlem nic dla tego silnika. Ktorys z mechanikow sobie je poprzemienial, teraz probuje dojsc do ladu z tym... Licze na pomoc :)

P.S
Auta z tym silnikiem nie posiadaly zaworu EGR, prawda? :D


Pozdrawiam,
Ssindossa

Rurki podcisnien schemat

: śr cze 28, 2017 11:15
autor: magiz19
Ja ustawiałem do tego u siebie:

http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/GO/ ... /133/48010

EGR nie posiada ten silnik.

Re: Rurki podcisnien schemat

: śr cze 28, 2017 19:38
autor: Ssindossa
magiz19 pisze:Ja ustawiałem do tego u siebie:

http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/GO/ ... /133/48010

EGR nie posiada ten silnik.

Swietna strona, dzieki wielkie za link. Powedrowala do zakladek :pub: Co do obrotow, okazalo sie ze zle byl zaplon ustawiony. Znajomy mechanik ustawil go na pamiec, tak jak sie ustawia pospolite golfy, kolo 7-10 stopni, ale PB ma swoje zycie, swoje uczucia, znalazlem ksiazke serwisowa, opisane jest okolo 30 stopni, ustawiony wg tego, wszystkie problemy ustaly :los2:

Rurki podcisnien schemat

: czw cze 29, 2017 17:39
autor: Hubi14
wszystko zależy jaka książka, w jednej jest napisane, 4 do 8 stopni przed ZZ przy 2000-2500obr/min z odłączonym czujnikiem temperatury

Re: Rurki podcisnien schemat

: czw cze 29, 2017 17:41
autor: Ssindossa
Hubi14 pisze:wszystko zależy jaka książka, w jednej jest napisane, 4 do 8 stopni przed ZZ przy 2000-2500obr/min z odłączonym czujnikiem temperatury
I to jest wlasnie prawidolowe ustawienie zaplonu w PB :P a na podlaczonym czujniku jest to okolo 30 stopni

Rurki podcisnien schemat

: czw cze 29, 2017 19:38
autor: Hubi14
no tak tam w sumie też było napisane, że potem z podłączonym kąt wyprzedzenia wychodzi koło 30*