Witam
Pacjent 1.3 NZ. Po włączeniu zapłonu zawsze było słychać włączającą się pompę paliwa (tak przypuszczam), takie krótkie buczenie. Od jakiegoś czasu zdarza się, że nie buczy, ale charczy albo w ogóle nic nie słychać. Wtedy po odpaleniu silnik faluje po rozgrzaniu (delikatnie, nie jakoś bardzo). Jak przypilnuję, żeby go odpalać tylko jak pompa się włączy prawidłowo to wszystko jest w porządku.
W związku z tym pytanie: Która pompa szwankuje (chyba, że jeszcze coś innego)? I czy da się to zrobić bez spuszczania paliwa? A może wystarczy filtr paliwa wymienić, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia ile ten już przejeździł?
Pompa paliwa (?) nie zawsze się włącza, falujące obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
- Lokalizacja: Zwierzyniec
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Pompa paliwa (?) nie zawsze się włącza, falujące obroty
Dobrze przypuszczasz pompa jest jedna,nie trzeba spuszczać paliwa tylko trzeba bardzo uważać,pompa znajduje się pod tylną kanapą
Pompa paliwa (?) nie zawsze się włącza, falujące obroty
Dziękuję. Co do ilości pomp to w instrukcji serwisowej znalazłam informację, że jest pompa zasilająca w baku i elektryczna koło baku. Zakładam, że chodzi o tą koło baku.
-
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: wt mar 22, 2016 21:44
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: MK2 1.8 GTI
- Silnik: PF
Pompa paliwa (?) nie zawsze się włącza, falujące obroty
Pompy są dwie. Wewnętrzna w bagażniku i zewnętrzna pod autem, obok baku.
http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/GO/ ... 1/68010#11
Sprawdzić pompę jest bardzo łatwo. Podjedź do jakieś warsztatu i za 20 zł zrobią pomiar ciśnienia. Filtr paliwa też wymienić nie zaszkodzi przy okazji(chociażby na przyszłość żeby problemów nie było).
Jednak najpierw sprawdziłbym przekaźnik od pompy jak mówisz, że pompka nie zawsze działa. Tu masz sporo opisane:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134290
http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/GO/ ... 1/68010#11
Sprawdzić pompę jest bardzo łatwo. Podjedź do jakieś warsztatu i za 20 zł zrobią pomiar ciśnienia. Filtr paliwa też wymienić nie zaszkodzi przy okazji(chociażby na przyszłość żeby problemów nie było).
Jednak najpierw sprawdziłbym przekaźnik od pompy jak mówisz, że pompka nie zawsze działa. Tu masz sporo opisane:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134290
Pompa paliwa (?) nie zawsze się włącza, falujące obroty
Wszystko sprawdziłam i znalazłam za duży bezpiecznik i przypalone styki przekaźnika. Zmieniłam bezpiecznik na właściwy, wyczyściłam styki, sprawdziłam przekaźnik. Na razie działa, pompa włącza się za każdym razem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości