MK II 1.6 rf temperatura
: wt lut 14, 2017 00:14
Witam
Mam problem z autkiem, dokładnie chodzi o układ chłodzenia. Silnik jak w temacie 1.6 rf 75km pierburg 2e2
Ostatnio przegrzalem silnik i co spowodowało rozczelnienie chłodnicy. Samochód prędzej działał bez zarzutu, grzał się do 90° i taką temperaturę trzymał.
Chlodnica jest nowa i przy okazji został wymieniony termostat. Po przegrzaniu silnika temperatura osiąga 95° podczas jazdy i szybko się nagrzewa, jadąc kilka kilometrów temperatura wacha się 85°-95°. Termostat otwiera przy 90° i włącza się wentylator. Nie wiem teraz czy źle pokazuje temperaturę, czy czujnik mógł się uszkodzić przez przegrzanie, czy też uszczelka pod glowica. Mial ktos podobny problem? Prosil bym o pomoc.
Mam problem z autkiem, dokładnie chodzi o układ chłodzenia. Silnik jak w temacie 1.6 rf 75km pierburg 2e2
Ostatnio przegrzalem silnik i co spowodowało rozczelnienie chłodnicy. Samochód prędzej działał bez zarzutu, grzał się do 90° i taką temperaturę trzymał.
Chlodnica jest nowa i przy okazji został wymieniony termostat. Po przegrzaniu silnika temperatura osiąga 95° podczas jazdy i szybko się nagrzewa, jadąc kilka kilometrów temperatura wacha się 85°-95°. Termostat otwiera przy 90° i włącza się wentylator. Nie wiem teraz czy źle pokazuje temperaturę, czy czujnik mógł się uszkodzić przez przegrzanie, czy też uszczelka pod glowica. Mial ktos podobny problem? Prosil bym o pomoc.