Porównanie dwóch gaźników MK2 1.3
: śr gru 07, 2016 23:56
Witam, chciałbym przeprowadzić rozpoznanie dwóch gaźników. Jeden jest z mojego MK2 1.3 silnik MH a drugi kupiłem na zapas ze złomu, golfik przyjechał na nim o własnych siłach na benzynie i nigdy nie widział gazu.
Teraz do rzeczy.
Mamy przed sobą dwa gaźniki od 1.3. Oba mają oznaczenie 2E i nic więcej. Różnią się drobnostkami takimi jak układ dysz na górze gaźnika czy tą wygiętą/pochyloną rurką nad gardzielą II przepustnicy.
Wiem, że są tu specjaliści od gaźników i proszę o podanie różnic pomiędzy tymi dwoma gaźnikami. Chodzi mi tylko o konkretne modele gaźników. Zauważyłem również, że gaźnik zapasowy nie ma zaworka spustowego podciśnienia siłownika ssania, czy tak ma być? siłownik ma 2 króćce ale tylko jeden jest podłączony do podciśnienia w gaźniku a drugi jest nie wykorzystany.
Kolejna kwestia to taka, że w zapasowym nie mam dysz widocznych od góry jak w tym z 1.3MH.
Który gaźnik korzystniej eksploatować? jakie są jeszcze różnice w ewentualnym działaniu pomiędzy tymi gaźnikami?
ZDJĘCIA:
oba gaźniki, dolny od MH, górny to na zapas.
Porównanie od strony linki gazu:
ZAPASOWY GÓRA:
1.3 MH GÓRA:
Nie znalazłem w internecie takiego samego gaźnika jak ten co mam w 1.3MH, dziwi mnie to, bo nawet nie ma żadnych specjalnych oznaczeń poza 2E, tak samo jak ten co mam na zapas ale ten zapasowy gaźnik znalazłem w internecie pod oznaczeniem pierburg 2E3 choć też różnił się szczegółami typu wygląd ssawki wodno-elektrycznej.
Proszę o jakieś opinie w temacie na temat w/w gaźników.
Pozdrawiam serdecznie.
Teraz do rzeczy.
Mamy przed sobą dwa gaźniki od 1.3. Oba mają oznaczenie 2E i nic więcej. Różnią się drobnostkami takimi jak układ dysz na górze gaźnika czy tą wygiętą/pochyloną rurką nad gardzielą II przepustnicy.
Wiem, że są tu specjaliści od gaźników i proszę o podanie różnic pomiędzy tymi dwoma gaźnikami. Chodzi mi tylko o konkretne modele gaźników. Zauważyłem również, że gaźnik zapasowy nie ma zaworka spustowego podciśnienia siłownika ssania, czy tak ma być? siłownik ma 2 króćce ale tylko jeden jest podłączony do podciśnienia w gaźniku a drugi jest nie wykorzystany.
Kolejna kwestia to taka, że w zapasowym nie mam dysz widocznych od góry jak w tym z 1.3MH.
Który gaźnik korzystniej eksploatować? jakie są jeszcze różnice w ewentualnym działaniu pomiędzy tymi gaźnikami?
ZDJĘCIA:
oba gaźniki, dolny od MH, górny to na zapas.
Porównanie od strony linki gazu:
ZAPASOWY GÓRA:
1.3 MH GÓRA:
Nie znalazłem w internecie takiego samego gaźnika jak ten co mam w 1.3MH, dziwi mnie to, bo nawet nie ma żadnych specjalnych oznaczeń poza 2E, tak samo jak ten co mam na zapas ale ten zapasowy gaźnik znalazłem w internecie pod oznaczeniem pierburg 2E3 choć też różnił się szczegółami typu wygląd ssawki wodno-elektrycznej.
Proszę o jakieś opinie w temacie na temat w/w gaźników.
Pozdrawiam serdecznie.