Golf mk2 1.3 NZ wysokie-niskie obroty / gaśnie na zimnym
: pn mar 14, 2016 22:00
Witam wszystkich na forum.
Pacjent G mk2 1.3 NZ + LPG
Opisując swój przypadek, chciałbym się dowiedzieć co jest przyczyną "nie stałych obrotów" ciężko mi to opisać jestem samoukiem i uczę się na błędach.
https://youtu.be/gokyTUsyTus
https://youtu.be/o60n0Hy3BUU
Dodam iż czujnik temp. (Niebieski) VW/ 025 906 041A/
wymieniłem dziś, śrubka przy przepustnicy prawa strona w dołku nie reaguje na obroty, kable i świece nowe...
przepustnicy nie czyściłem, przepływomierza również nie sprawdzałem.
LPG w butli około 10-12 litrów
Ktoś ma pomysły cóż tam mu dolega...
Za odpowiedzi z góry dziękuję
Pozdrawiam Daniel
Edit*
Silnik po regulacji pracuje równo na Pb oraz LPG
Jednak pojawił się problem przy zimnym silniku.. na Pb nie chciał "zaskoczyć" dodam że było około -11*C po kilku próbach odezwał się jednak musiałem go trzymać na obrotach oczywiście dusił się do osiągnięcia temp. około 30*C później jest już normalnie..
Pacjent G mk2 1.3 NZ + LPG
Opisując swój przypadek, chciałbym się dowiedzieć co jest przyczyną "nie stałych obrotów" ciężko mi to opisać jestem samoukiem i uczę się na błędach.
https://youtu.be/gokyTUsyTus
https://youtu.be/o60n0Hy3BUU
Dodam iż czujnik temp. (Niebieski) VW/ 025 906 041A/
wymieniłem dziś, śrubka przy przepustnicy prawa strona w dołku nie reaguje na obroty, kable i świece nowe...
przepustnicy nie czyściłem, przepływomierza również nie sprawdzałem.
LPG w butli około 10-12 litrów
Ktoś ma pomysły cóż tam mu dolega...
Za odpowiedzi z góry dziękuję
Pozdrawiam Daniel
Edit*
Silnik po regulacji pracuje równo na Pb oraz LPG
Jednak pojawił się problem przy zimnym silniku.. na Pb nie chciał "zaskoczyć" dodam że było około -11*C po kilku próbach odezwał się jednak musiałem go trzymać na obrotach oczywiście dusił się do osiągnięcia temp. około 30*C później jest już normalnie..