Strona 1 z 1

2.0 2e

: czw gru 10, 2015 21:44
autor: Adriancios
Mam pytanie:

pacjent mk2, swap na 2.0 2e 115km
zaczęło śmierdzieć paliwem, dużo pali
dolot jest na stożku, co za tym idzie, podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa idzie tylko do kolektora, wąż oparów zaślepiony.

Świece czarne, mokre, tak jakby nie dopalał, pojawia się benzyna w dolocie, i na przepustnicy, czasem potrafi zgasnąć przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, obroty swirują raz na jakiś czas.

Przepływka, krokowy, tps, cewka przemierzone. wszystko w normie.

Listwa przemierzona i niby ok, chociaż zastanawiam się czy jakby nie był walniety jeden wtryskiwacz to ogolna wartosc i tak by nie wyszla w normie.

Zastanawiam sie czy regulator cisnienia czy listwa walnięta ma ktos jakiś pomysl?

2.0 2e

: pt gru 11, 2015 12:27
autor: rysiektr
Zmierz ciśnienie paliwa z wpiętym i wypiętym regulatorze, na wolnych i przy dodawaniu gazu, będziesz wiedział czy regulator jest ok czy nie.
Czujnik temperatury niebieski jest ok? Odepnij wtyczkę od sondy lambda, zobacz czy będzie poprawa.
Listwę możesz wypiąć z kolektora i spróbować "zakręcić" silnikiem, będziesz widział jak wtryski pracują, czy któryś leje.

2.0 2e

: pt gru 11, 2015 14:08
autor: Adriancios
czujnik temperatury byl wymieniamy, musze podjechac do znajomego zmierzyc cisnienie paliwa, a jeszcze w miedzy czasie zobacze jak sie wtryski zachowuja

2.0 2e

: pt gru 25, 2015 12:40
autor: Adriancios
Posprawdzana listwa itd. wszystko ok, nagle pojawilo sie szarpanie po nagrzaniu, podmienilem cewke, ale nadal to samo, aparat zaplonowy, tez nie ustalo, ale jak odepne przeplywke, jedzie powiedzmy normalnie, nie szarpie. Mozliwe zeby to byla przeplywka?

2.0 2e

: śr gru 30, 2015 18:54
autor: Adriancios
Zaplon ustawiony, podmieniona przeplywka, podpiete obd, 0 bledów... Ma ktos jakis pomysl bo juz nie wiem.....

2.0 2e

: czw gru 31, 2015 01:02
autor: rysiektr
TPS ok? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś?

2.0 2e

: sob sty 09, 2016 12:40
autor: Adriancios
Okazało się ze lewe powietrze, wadliwy dolot