Wyciek płynu chłodniczego na pompie paliwa oraz wyciek oleju
: pt lip 24, 2015 17:43
Witam
Na początku chciałbym się przedstawić jestem dumnym posiadaczem golfa II rocznik 1991 oznaczenie silnika *PN.
Problem z jakim się borykam to wyciek pompy wody, na jej samym dole(nie jestem pewien czy należy wymienić całą pompę czy jest może ekonomiczniejszy sposób.)
Następnym problemem jest nie duży wyciek oleju silnikowego w kierunku jazdy z tyłu miski olejowej na 1/3 jej długości od strony kierowcy.
Podejrzewam miskę oleju, bo wydaje mi się, że ostatnio nią zahaczyłem, ale to tylko gdybanie. Wcześniej podejrzewałem uszczelkę pod głowicą, ale tam suchutko jest, a miska jest pod takim kątem, ze ciężko, żebym z przedniej części głowicy naleciał na tylną stronę miskę.
Wstawiam parę zdjęć tej usterki, ewentualnie koło poniedziałku mogę dodać nowe zdjęcie jeżeli te przedstawiają za mało.
Ogólnie wstawiłem zdjęcia z miejscami gdzie widać najwięcej oleju.
Mogę jeszcze dopowiedzieć, że problemy z płynem chłodniczym zaczęły się po dolaniu, ponieważ był już pod kreską minimum, a z olejem to samo, jak dołaem to zaczął ciec(możliwe, że tego nie zauważyłem wcześniej, bo wszystko pokryło się z wyciekiem płynu chłodniczego i wtedy dopiero spojrzałem pod auto ;/), nie możliwe, że przelałem go, jedyny minus to to, że wlałem go za dużo około 3 mm, ale na takim poziomie oleju przejechałem około 15 km.
Klawiatura:
Głowica
Przód głowicy
Tył głowicy
Miska olejowa:
Rozrząd
Pompa wody
Proszę o powstrzymanie się z komentarzami w stylu to już było etc.
Dziękuje serdecznie z góry tym co udzielą mi rady.
Pozdrawiam wszystkich zapaleńców niemieckich aut
P.S. wiem jak wygląda ten silnik jest zapyziały od niedawana go posiadam, ale gdy sprawdzałem kompresje średnie wyszła 11 bar, a na jednym prawie 12, więc tragedii nie ma .
Za wszystkie merytoryczne błędy przepraszam jestem początkującym mechanikiem, niedawno co skończyłem swoją przygodę z maluchem, ale tam było prościej
Na początku chciałbym się przedstawić jestem dumnym posiadaczem golfa II rocznik 1991 oznaczenie silnika *PN.
Problem z jakim się borykam to wyciek pompy wody, na jej samym dole(nie jestem pewien czy należy wymienić całą pompę czy jest może ekonomiczniejszy sposób.)
Następnym problemem jest nie duży wyciek oleju silnikowego w kierunku jazdy z tyłu miski olejowej na 1/3 jej długości od strony kierowcy.
Podejrzewam miskę oleju, bo wydaje mi się, że ostatnio nią zahaczyłem, ale to tylko gdybanie. Wcześniej podejrzewałem uszczelkę pod głowicą, ale tam suchutko jest, a miska jest pod takim kątem, ze ciężko, żebym z przedniej części głowicy naleciał na tylną stronę miskę.
Wstawiam parę zdjęć tej usterki, ewentualnie koło poniedziałku mogę dodać nowe zdjęcie jeżeli te przedstawiają za mało.
Ogólnie wstawiłem zdjęcia z miejscami gdzie widać najwięcej oleju.
Mogę jeszcze dopowiedzieć, że problemy z płynem chłodniczym zaczęły się po dolaniu, ponieważ był już pod kreską minimum, a z olejem to samo, jak dołaem to zaczął ciec(możliwe, że tego nie zauważyłem wcześniej, bo wszystko pokryło się z wyciekiem płynu chłodniczego i wtedy dopiero spojrzałem pod auto ;/), nie możliwe, że przelałem go, jedyny minus to to, że wlałem go za dużo około 3 mm, ale na takim poziomie oleju przejechałem około 15 km.
Klawiatura:
Głowica
Przód głowicy
Tył głowicy
Miska olejowa:
Rozrząd
Pompa wody
Proszę o powstrzymanie się z komentarzami w stylu to już było etc.
Dziękuje serdecznie z góry tym co udzielą mi rady.
Pozdrawiam wszystkich zapaleńców niemieckich aut
P.S. wiem jak wygląda ten silnik jest zapyziały od niedawana go posiadam, ale gdy sprawdzałem kompresje średnie wyszła 11 bar, a na jednym prawie 12, więc tragedii nie ma .
Za wszystkie merytoryczne błędy przepraszam jestem początkującym mechanikiem, niedawno co skończyłem swoją przygodę z maluchem, ale tam było prościej