Strona 1 z 1

Golf II 1.3 gaźnik 2E pierburg

: śr lip 22, 2015 21:14
autor: Siwy5225
Witam mam problem odnosnie gaźnika jak go odpalam rano po nocy to trzyma poniżej 1tys. szarpie i strasznie smierdzi benzyna jak jest zimny i ciepły.... Proszę o porady bo nie mam już sił na niego

Golf II 1.3 gaźnik 2E pierburg

: śr lip 22, 2015 22:55
autor: kacper13
To że śmierdzi benzyną to nie przepala Ci całej i idzie wydech . Kiedyś miałem golfa 2 na tym gaźniku i też miałem problem to go wymieniłem . Na wyszukiwarce jest trochę tego może coś znajdziesz . Wpisz problem z gaźnikiem 2e to Ci wyskoczy dużo informacji.

Golf II 1.3 gaźnik 2E pierburg

: czw lip 23, 2015 09:19
autor: krys94
Pierwsza sprawa przed odpaleniem zimnego silnika wciśnij i puść gaz i dopiero odpalaj. Druga sprawa prawdopodobnie padnięty siłownik pull down który odpowiada za ssanie. Poszukaj trochę bo o tym dużo jest (nawet w moich postach jak byś nie mógł znaleźć).

Golf II 1.3 gaźnik 2E pierburg

: czw lip 23, 2015 09:38
autor: Siwy5225
Okeej dzieki ;) jak wrócę z pracy to poszperam na forum

Golf II 1.3 gaźnik 2E pierburg

: czw lip 23, 2015 13:04
autor: krys94
Ten siłownik to łatwo sprawdzić. Przed odpaleniem zimnego silnika wciśnij i puść gaz, zdejmij pokrywę filtra powietrza i jedna osoba niech odpala silnika a druga niech obserwuje przesłonę górną. Jak się uchyli na 2-3mm to siłownik jest ok, jak będzie zamknięta to wiadomo. W miarę rozgrzewania silnika sprężyna bimetaliczna uchyla tą przesłonę aż do całkowitego otwarcia.
Jak śmierdzi benzyną to albo masz dziurawe membrany i po prostu paliwo leje się na kolektor, albo zalewa silnik i nie przepala przez dziurawą membranę zaworu wzbogacania mieszanki, lub kompletnie rozregulowany gaźnik.