1.3NZ falują obroty po jakiś 2 minutach
: ndz cze 07, 2015 00:06
Witam serdecznie.
Mam drobny problem z moim mk2 1.3NZ na benzynie bez gazu po odpaleniu po jakiś 2 minutach zaczyna falować na obrotach odpala bez problemu na ciepłym i zimnym na ciepłym obroty nie falują wszystko cacy ładnie sie zbiera. Wytuacja wyglada jak w tym temacie na filmie w trzecim poście od końca viewtopic.php?f=139&t=515117" onclick="window.open(this.href);return false; tu też sam filmik
[youtube][/youtube]
czujnik temperatury wymieniłem opór ma dobry. Co do uszkodzeń to mam padniety komputer ponieważ po włączeniu zapłonu pompa się nie wyłącza po 2 czy 3 sekundach tylko pracuje ciągle. Rozwiązanie podane na forum w poście niżej pod filmem
I tu pytanie czy zawór podnoszący bieg jałowy zimnego silnika to chodzi o zawór powietrza dodatkowego ten w okolicach kolektora ssacego? I gdzie jest śruba regulacyjna wolnych przy wtrysku oprócz tego że przy wtrysku ?
Doszukałem się jeszcze regulacji przy przepływomierzu i przepustnicy. Czy to może wina kompa i źle dobiera skład mieszanki?
Pozdrawiam.
Mam drobny problem z moim mk2 1.3NZ na benzynie bez gazu po odpaleniu po jakiś 2 minutach zaczyna falować na obrotach odpala bez problemu na ciepłym i zimnym na ciepłym obroty nie falują wszystko cacy ładnie sie zbiera. Wytuacja wyglada jak w tym temacie na filmie w trzecim poście od końca viewtopic.php?f=139&t=515117" onclick="window.open(this.href);return false; tu też sam filmik
[youtube][/youtube]
czujnik temperatury wymieniłem opór ma dobry. Co do uszkodzeń to mam padniety komputer ponieważ po włączeniu zapłonu pompa się nie wyłącza po 2 czy 3 sekundach tylko pracuje ciągle. Rozwiązanie podane na forum w poście niżej pod filmem
Kod: Zaznacz cały
Interesuj się zaworem podnoszącym bieg jałowy zimnego silnika, jest grzany pradem może się nie zamykać całkiem bo uszkodzony stąd były za wysokie wolne obroty i ktoś je sztucznie zmniejszył śrubą regulacyjną wolnych przy wtrysku, albo zwyczajnie - wszystko jest ok tylko trzeba te obroty podnieść tą śrubą tak żeby były na ciepło dobre, a dopiero jeśli wówczas na zimnym będą bardzo za wysokie to działać dalej.
Doszukałem się jeszcze regulacji przy przepływomierzu i przepustnicy. Czy to może wina kompa i źle dobiera skład mieszanki?
Pozdrawiam.