Niskie obroty po dodaniu gazu 1.3 NZ

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BialyGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 20, 2015 14:49

Niskie obroty po dodaniu gazu 1.3 NZ

Post autor: BialyGTI » wt kwie 21, 2015 15:16

Panowie pomozcie...otoz w moim golfie jest jedyny problem zbyt niskich obrotow,auto nawet gasnie. Rano odpalony bez dodawania gazu chodzi dobrze na wysokich obrotach,po dodaniu gazu czar pryska auto ma bardzo niskie obroty,czasem troche nierowne i gasnie, auto ma moc , plynnie jezdzi nie szarpie itd, bede wdzieczny za jakiekoliwiek informacje,co do niebieskiego czujnika temperatury to nie wiem dokladnie jak go zmierzyc miernikiem,przeplywomierz sie nie zawiesza, przepustnica czysczona,swiece nowe. Dodam ze po zgasnieciu pali od razu. problem jest tylko niskich obrotow

Jeszcze jedno pytanie, co to za czujnik,ktory zaznaczylem na zdjeciu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db1 ... 39412.html domyslam sie ze od przepustnicy,da sie go jakos sprawdzic ?

Dzieki i pozdrawiam

Ostatni moj post... zauwazylem,ze jak dodam gazu "recznie" naciskajac "to cos" na przepustnicy nie zawsze sa niskie obroty. Jak docisne do konca,wtedy ti obroty sa bardzo niskie, tak jakby sprezyna wychylala sie za bardzo.Natomiast , jezeli puszczam gaz bardzo lekko,to czasami obroty sa normalne. Jest to mozliwe? Pompa paliwa troszke wyje,czy tez moze byc przycyna bardzo niskich obrotow?


Prosze was o pomoc kolejny i ostatni raz...


z gory dziekuje.

Lukasz



BialyGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 20, 2015 14:49

Help , Niskie obroty po dodaniu gazu 1.3 NZ

Post autor: BialyGTI » śr kwie 22, 2015 18:58

Panowie na prawde nikt?



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Help , Niskie obroty po dodaniu gazu 1.3 NZ

Post autor: piteR-ek » śr kwie 22, 2015 20:31

Twój problem może być spowodowany uszkodzonym/zabrudzonym zaworem powietrza dodatkowego, zwanym ISV (idle stabiliztion valve). A ten stycznik odpowiedzialny może być ( nie mam takiego golfa więc nie jestem pewny) za podawanie informacji do ECU czy przepustnica jest w położeniu zamkniętym, wtedy wolne obroty reguluje wspomniany zawór, lub obciążenie.



BialyGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 20, 2015 14:49

Niskie obroty po dodaniu gazu 1.3 NZ

Post autor: BialyGTI » czw kwie 23, 2015 09:10

dziękuję za odpowiedź. spróbuję jakoś go sprawdzić.



BialyGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 20, 2015 14:49

Niskie obroty po dodaniu gazu 1.3 NZ

Post autor: BialyGTI » czw kwie 23, 2015 19:28

W takim razie nadal potrzebuje pomocy, czujnik niebieski temperatury zmierzony po calej nocy postoju 3.35 kohm, nie wiem czy jest to zle czy dobrze. Przedstawiam teraz na filmiku jak pracuje silnik zaraz po odpaleniu.
Gdzies wyczytalem zeby sprawdzic zawor cisnienia dodatkowego ,trzeba zacisnac waz idacy od zaworu do przepustnicy,czy jest to prawda?

Jezeli tak to jakie powinny byc objawy po zagieciu weza? Wazna informacja z tlumika smierdzi jakby zle przepalona benzyna, trocszke kopci. na co obstawiacie?

Oto filmik zaraz po odpaleniu : https://www.youtube.com/watch?v=dUlBpA8 ... e=youtu.be

Panowie cala nadzieja w Was...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości