wymiana uszczelniacza wału silnika, problem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sialababamak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt mar 20, 2015 07:44

wymiana uszczelniacza wału silnika, problem

Post autor: sialababamak » czw mar 26, 2015 16:42

Witam, Jak zdjąć koło zębate na wale do rozrządu, czym odkręcić tą srubę trzymającą to koło w domowych warunkach? Tam jest może lewy gwint? Nie mam klucza pneumatycznego. Próbowałem zablokować dwoma śrubami w miejsce na koło pasowe i kawałkiem szmela, próbowałem młotkiem i przecinakiem, to tylko ścina kołnierz śruby, mam zamiar jeszcze zrobić specjalny przyrząd do zblokowania wału na te 4 śruby ale to dopiero jak ojciec wróci bo sam nie dam rady. Jakieś pomysły jeszcze? kolejne pytanie: wyczytałem że po odkręceniu tej śruby najlepiej wymienić ją na nową. Co o tym sądzicie? moim zdaniem to głupota, ta śruba jest tak twarda, że raczej jej się nic nie stanie. Kolejne pytanie: Znacie może jakieś symbole tego uszczelniacza i tego na wałku pośrednim od strony rozrządu? nigdzie w internecie pod hasłem "do golfa" nie znajduje nic. Po wymontowaniu może dobiorę gdzieś.

nie dodałem że chodzi mi o silnik 1.6 pn



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2830
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

wymiana uszczelniacza wału silnika, problem

Post autor: bioly05011 » czw mar 26, 2015 17:03

wał zablokuj od strony sprzęgła,włóż mocny śrubokręt niech ktoś przytrzyma, i dobry klucz i metr rury,gwint jest normalny,w lewo odkrecamy,śruby jak nie obrobiłeś, możesz założyć i dokręcić na moment,ale piszesz że potraktowałeś ją przecinakiem,symboli nie znam....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

sialababamak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt mar 20, 2015 07:44

wymiana uszczelniacza wału silnika, problem

Post autor: sialababamak » czw mar 26, 2015 19:51

od strony sprzęgła tu przez ten otwór w skrzyni? Zazębić śrubokrętem na koło zamachowe? Nic się tam nie uszczerbi?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2830
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

wymiana uszczelniacza wału silnika, problem

Post autor: bioly05011 » czw mar 26, 2015 19:59

nic się nie stanie,gdyby miało sie stać to inżynierowie np. opla merivy w inny sposób by wymyslili blokade kola zamachowego...tylko dobrze włóż ,dobry i mocny śrubokręt...
A jeśli sie obawiasz,weź kawałek płaskownika,wytnij zabki,podegnij troche i już masz...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości