Strona 1 z 1

Padnięty 1.6 PN

: wt lut 03, 2015 20:19
autor: BarteqGLI
Witam wszystkich. Mam pytanko związane z przekładka silnika, ponieważ około 3 miesięcy temu moje 1.6 PN zakończyło swój żywot..
I teraz pytanie do was czy jeżeli bym chciał wsadzić 1.8 RP to jest dużo przeróbek czy tragedii nie ma.. Bo jeden mechanik mówi że to bez sensu lepiej wsadzić taki jak był ,drugi mówi ,że trzeba tylko kolektor zmienić i jakieś dwa kable w wiązce a trzeci jeszcze co innego... Więc człowiek zgupnie :P a zwłaszcza jak się na silnikach i takich przeróbkach nie zna :)

Padnięty 1.6 PN

: śr lut 04, 2015 00:53
autor: marcinek84
Po pierwsze do RP musisz założyć elektryczną pompę paliwa. Co do podpięcia silnika, kilka przewodów. Mi kolega podrzucił pomysł założenia silnika 1.8 RH na gaźniku nie trzeba montować elektrycznej pompy.

Padnięty 1.6 PN

: śr lut 04, 2015 18:46
autor: BarteqGLI
Więc RH gaźnik wchodzi bez żadnych przeróbek :) w miejsce starego PN.?

Padnięty 1.6 PN

: śr lut 04, 2015 23:20
autor: marcinek84
Nie jestem pewien że żadnych nie będzie, na pewno odpadnie montowanie pompy paliwa. I nie mamy wtedy komputera więc odpada nam sporo usterek elektryki. A różnica 4 koni w porównaniu z RP i tak nie robi różnicy po przesiadce z PN :)

Padnięty 1.6 PN

: czw lut 05, 2015 18:51
autor: BarteqGLI
To zacznę szukać RH :) dzięki wielkie :)

Padnięty 1.6 PN

: pt lut 06, 2015 19:04
autor: BarteqGLI
Chyba ,że ktoś ma coś takiego ,taki silniczek na sprzedaż w woj. Śląskie/Małopolskie :)

Padnięty 1.6 PN

: sob lut 07, 2015 19:24
autor: kosmaty69
Jest sens pchać się w drugi gaźnik ? Ja bym jednak był za swapem na 1.8 rp. Ew 1.6 ON :)

Padnięty 1.6 PN

: ndz lut 08, 2015 16:48
autor: BarteqGLI
Powiem szczerze ,że z PN nie miałem kłopotów tylko ,że jak padł to na amen :P