1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
: czw sty 08, 2015 21:09
Witam. Silnik 1.8 LPG 90KM: od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na benzynie. Objawia sie to tym że trzeba długo kręcić a jak już zaskoczy to obroty są poniżej 0.5tys co za tym idzie silnik telepie całą budą, czuć przy tym benzyne, ale przy dodaniu gazu jest takie zmulenie i obroty przez chwile nie wzrastają tylko słychać buczenie tak jakby sie dusił a po 2-3sek. wkręca sie z tym że z wrażeniem jakby palił na 2 gary. Po tym jak sie wkręci i puszcze gaz to obroty są w normie ale przy dodawaniu gazu znów to samo - buczenie po czym wkręca sie jak vladimirec Odpalałem więc od razu z gazu, nie miałem czasu sie tym zająć a z gazu nie było problemu i chodzi równo.
Dzisiaj zdjąłem dolot i plastikową kopułke ze znaczkiem vw nad przepustnicą (wiemy o co chodzi nie wiem jak to nazwać ) i zobaczyłem że w środku jest olej, może nie jakoś dużo strasznie ale wszystko co tam sie znajduje jest mokre, ochlapane. Rozbierałem to dziś bo powiedziano mi że to albo coś z wtryskiem albo podstawa wtrysku jest przepalona. Nie rozbierałem dalej bo w sumie zaskoczył mnie olej a po za tym nie chce sam psuć
Dodam do tego fakt że na gazie potrafi sie wkręcić na obroty 3-4tys i tak trzyma co prawdopodobnie jest przyczyną silniczka krokowego. Więc 2 usterki w jednej okolicy. Świece i przewody sprawne, choć dawno wymieniane.
Jakieś pomysły skąd ten olej? czy ma tam być? Może to mieć związek z obrotami na gazie? I czemu tak pali z benzyny? Co z tym zrobić?
Dzisiaj zdjąłem dolot i plastikową kopułke ze znaczkiem vw nad przepustnicą (wiemy o co chodzi nie wiem jak to nazwać ) i zobaczyłem że w środku jest olej, może nie jakoś dużo strasznie ale wszystko co tam sie znajduje jest mokre, ochlapane. Rozbierałem to dziś bo powiedziano mi że to albo coś z wtryskiem albo podstawa wtrysku jest przepalona. Nie rozbierałem dalej bo w sumie zaskoczył mnie olej a po za tym nie chce sam psuć
Dodam do tego fakt że na gazie potrafi sie wkręcić na obroty 3-4tys i tak trzyma co prawdopodobnie jest przyczyną silniczka krokowego. Więc 2 usterki w jednej okolicy. Świece i przewody sprawne, choć dawno wymieniane.
Jakieś pomysły skąd ten olej? czy ma tam być? Może to mieć związek z obrotami na gazie? I czemu tak pali z benzyny? Co z tym zrobić?