Siłownik PullDown
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
Siłownik PullDown
Witam. Mam w swoim golfie II 1,3 na gaźniku Pierburg 2E uszkodzony siłownik pulldown od ssania i mam takie pytanie. Na necie jest pełno tych siłowników ale one mają dwa wejścia/wyjścia na podciśnienie a mój ma tylko jedno. Czy mogę założyć jakoś ten z dwoma wejściami/wyjściami czy muszę taki z jednym?
Ma ktoś namiary na taki siłownik z jednym wejściem?
Ma ktoś namiary na taki siłownik z jednym wejściem?
Siłownik PullDown
jeżeli masz silnik o oznaczeniu MH tj ten 1.3 na gaźniku 2E2 to w siłowniku pulldown są dwa wyjścia, ETKI nie oszukasz, na intercarsie nawet ta część jest i to za 50zł...
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
Siłownik PullDown
W 1.3 MH jest pierburg 2e3 i jest tam pulldown na 2 podciśnienia, jedno do króćca gaźnika a drugie do zaworu termiczno-czasowego. Możesz próbować regenerować ten siłownik kawałkiem dętki. Opis jak to zrobić jest na forum. A jak nie chce Ci sie bawić to można kupić nowy tylko musisz zobaczyć jak jest mocowany bo spotkałem się z dwoma rodzajami mocowań w 2e3 jak i 2e2, z tego co kiedyś czytałem to chyba są różne długości ale co do tego to pewności nie mam.
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
Siłownik PullDown
http://www.partbob.com/engine/fuel-air- ... ore=german" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam. Sorry że odświeżam ale problem się pogłębił. Podaję u góry link do takiego samego gaźnika jak w moim golfie i dobrze widać że pulldown ma jedno wejście na podciśnienie. Auto ciężko odpala, nawet jak silnik jest ciepły to muszę mu trzymać pedał gazu. Pulldown jest odłączony bo jest walnięty a wężyk zaślepiony aby nie łapał powietrza, odłączony i zaślepiony jest także wężyk który idzie do tej jakby pompki na aparacie zapłonowym.
Pomóżcie co z tym zrobić dodam że na zimnym gaśnie gdy nie trzymam gazu. Muszę zmienić gaźnik? Jeśli tak to na jaki?
Witam. Sorry że odświeżam ale problem się pogłębił. Podaję u góry link do takiego samego gaźnika jak w moim golfie i dobrze widać że pulldown ma jedno wejście na podciśnienie. Auto ciężko odpala, nawet jak silnik jest ciepły to muszę mu trzymać pedał gazu. Pulldown jest odłączony bo jest walnięty a wężyk zaślepiony aby nie łapał powietrza, odłączony i zaślepiony jest także wężyk który idzie do tej jakby pompki na aparacie zapłonowym.
Pomóżcie co z tym zrobić dodam że na zimnym gaśnie gdy nie trzymam gazu. Muszę zmienić gaźnik? Jeśli tak to na jaki?
-
- WZU Green Madison
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz lip 14, 2013 12:16
Siłownik PullDown
Są różne długości trzpienia też. Nakrętką plastikową jak się reguluje?
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości