Strona 1 z 1
Dławienie silnika 1.8 RP na ciepłym.
: sob sie 30, 2014 23:42
autor: mtrafic45
Witam, zakupiłem ostatnimi czasy MKII. To mój drugi Golf tej generacji i tym silniku. Problem pojawia sie w momencie kiedy przejadę 30-40km i silnik złapie wyższą temp. Mianowicie objawia sie to brakiem mocy, gaśnie, kiedy wcisnę pedał gazu samochód dławi sie i nie chce przyspieszać. Auto nie ma gazu, posiada automatyczna skrzynie biegów. Głowica sucha i zero wycieków z auta. Proszę o pomoc gdyż nie chce oddawać go do diagnozy warsztatów nieautoryzowanych. Z góry dzieki za odp. Pozdrawiam.
DŁAWIENIE SILNIKA NA ROZGRZANYM 1.8 RP
: ndz sie 31, 2014 13:59
autor: ozzy1979
mtrafic45 pisze:Proszę o pomoc gdyż nie chce oddawać go do diagnozy warsztatów nieautoryzowanych. Z góry dzieki za odp. Pozdrawiam.
A uważasz, że tu otrzymasz trafną diagnozę na podstawie tego, co napisałeś? 30-40 km to silnik jest już DAWNO rozgrzany, więc nie zwalaj to na rozgrzany silnik, bo silnik rozgrzany masz już po max 10 km. Właśnie lepiej oddać do porządnego warsztatu (nie wiem, co rozumiesz przez pojęcie "nieuatoryzowany", bo jeśli jako autoryzowany masz na myśli ASO VW to beka smiechu z ich fachowości).
DŁAWIENIE SILNIKA NA ROZGRZANYM 1.8 RP
: ndz sie 31, 2014 14:27
autor: Qto
mtrafic45 pisze:DŁAWIENIE SILNIKA NA ROZGRZANYM 1.8 RP
9.pkt regulaminu - edytuj i popraw
Dławienie silnika 1.8 RP na ciepłym.
: ndz sie 31, 2014 15:16
autor: mtrafic45
Chodzi właśnie o to, że z tym porządnym serwisem/warsztatem jest problem, zrobiłem tak z poprzednim Golfem i dopiero wtedy zaczęły się dziać śmieszne rzeczy. Chyba, że jest ktos z Łodzi, kto mógłby polecić jakiś "porządny" serwis?
Re: Dławienie silnika 1.8 RP na ciepłym.
: wt wrz 02, 2014 19:01
autor: 19arek93
Na rozgrzanym silniku sprawdź odczyty z sondy lambda i niebieskiego czujnika temperatury. Może go zalewać.
Sprawdź też kody błyskowe.
Re: Dławienie silnika 1.8 RP na ciepłym.
: sob wrz 27, 2014 20:11
autor: mtrafic45
19arek93 pisze:Na rozgrzanym silniku sprawdź odczyty z sondy lambda i niebieskiego czujnika temperatury. Może go zalewać.
Sprawdź też kody błyskowe.
Miałeś rację, sonda lambda byla padnięta. Dzięki za pomoc