1.8 RP a Gaźnik WEBER z fiata 125p

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sarman93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 01, 2012 23:53

1.8 RP a Gaźnik WEBER z fiata 125p

Post autor: sarman93 » śr lip 16, 2014 22:18

Witam,

Czy jest możliwe włożenie gaźnika webera z fiata 125p do tego silnika?
Chodzi mi przede wszystkim o podciśnieniowe sterowanie rozdzielaczem zapłonu i o instalacje gazową (ponieważ mam II gen. i wymaga ona odczytu z TPS)?



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

1.8 RP a Gaźnik WEBER z fiata 125p

Post autor: Hubi14 » śr lip 16, 2014 22:19

a po co do monowtrysku chcesz gaźnik wkładać, bezsensu



sarman93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 01, 2012 23:53

1.8 RP a Gaźnik WEBER z fiata 125p

Post autor: sarman93 » śr lip 16, 2014 22:47

Ponieważ mam mocno "nasrane" w całej kablowni mam z tym problemy. Docelowo chce tam wsadzić wtrysk bezpośredni w połączeniu z ITB. Ale narazie mam po prostu dość grzebania w kablach i dlatego chcę walnąć tam WEBER-a i zobaczyć jak to będzie działać.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

1.8 RP a Gaźnik WEBER z fiata 125p

Post autor: jhosef » czw lip 17, 2014 08:32

To je ogarnij. Wiele mniej pracy z weberem nie będzie. Do tego kombinacja z pompą paliwa aby nie waliła za dużym ciśnieniem na gaźnik. Zawór iglicowy na pływaku nie utrzyma za dużego ciśnienia.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 RP a Gaźnik WEBER z fiata 125p

Post autor: Paweł Marek » pn lip 21, 2014 17:06

sarman93, nie ma sensu ciągnąc tego tematu ponieważ o montażu Webera w miejsce Pierburga jest bardzo dużo na forum napisane, a tu po prostu jeszcze usuniesz lub tymczasowo wyłączysz i obejdziesz rurka paliwową II pompę, pierwsza w baku daje akurat takie ciśnienie jak do gaźnika potrzeba i starczy.
II generację zamienisz na pierwszą, czyli podepniesz tylko włącznik w kabinie do instalacji gaźnikowych a komputerek i krokowiec spod maski usuniesz, dokupisz mikser do gaźnika i tyle


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

1.8 RP a Gaźnik WEBER z fiata 125p

Post autor: alex_7692 » śr lip 23, 2014 21:23

Jeśli nie chcesz się bawić w ogarnianie wtrysku to uważam że weber jest dobrym rozwiązaniem bo aż tyle zabawy z tym nie będzie, jak poprzednik mówił. Będziesz musiał zastosować jakąś podstawę gaźnika, najlepiej aluminium ale o tym jest dużo napisane w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522" onclick="window.open(this.href);return false;. Osobiście uważam że weber jest mniej awaryjny niż monowtrysk, ale to też zależy od tego co aktualnie każdy posiada.


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości