Strona 1 z 1
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: śr kwie 02, 2014 20:54
autor: erdzej1993
Witam. Posiadam Golfa 2 z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku i mam taki problem. Auto nie pali na benzynie. Nie da się go praktycznie odpalić na benzynie. W trakcie jazdy kiedy przerzucę z gazu na benzynę silnik albo szarpie albo się dławi kiedy dodam więcej gazu. Odpada pompa paliwa, filtr paliwa, kopulka, kable, swiece ( nowe ) oraz wtryski ( podłączałem już chyba z 5 innych i to samo. Sprawdzałem i wtryski zamiast robić mgiełkę to plują paliwem ( dzialo sie tak z każdymi ) Na gazie tych problemów nie ma. Chcialbym prosić o pomoc w rozwiazaniu problemu gdyż sam już nie wiem co się dzieje. Z góry dziękuję.
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: czw kwie 03, 2014 09:26
autor: roman58
Pompa paliwa może słabe ciśnienie ci daje,powinna 3 atm.
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: czw kwie 03, 2014 09:34
autor: szela81
W moim NZ czujniki temp były uwalone, za bogata mieszanka, lał jak głupi
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: czw kwie 03, 2014 10:24
autor: erdzej1993
Pompa paliwa dobra, sprawdzałem ciśnienie. Czujniki wymienione i to samo
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: czw kwie 03, 2014 14:39
autor: szela81
spróbuj zewrzeć/wypiąć kable od tych czujników i patrz jak się auto zachowuje, jak nie to możliwe że komp do podmiany bo zgłupiał. Zwarty powinien dać mega ubogą mieszankę - ciepły silnik powinien chodzić super, wypięty zalewać, możliwe że ciągłość kabli od czujnika jest zakłócona albo zaśniedziała - im większy opór na czujniku tym bardziej leje wachy
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: czw kwie 03, 2014 21:31
autor: erdzej1993
Temat do zamknięcia. Przyczyną był wadliwy komputer. Dzięki wszystkim za pomoc
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: śr maja 07, 2014 22:35
autor: bambel15
...mam dokładnie taki sam problem..
czy wystarczyło podpięcie nowego komputera, czy trzeba go później jakoś ustawiać, stroić.. ? jak to jest z wymianą ?
Golf 1.3 b+g pełny wtrysk problem
: czw maja 08, 2014 14:56
autor: Paweł Marek
Nie trzeba, trzeba tylko dokładnie sprawdzić czy oba kable masowe są dobrze zmasowane jeden do silnika drugi do budy, awaria jednego z tych kabli to najczęstsza przyczyna uszkodzenia sterownika