PF - dławi się, podwyższone spalanie.
: wt kwie 01, 2014 16:49
Witam.
Jak w temacie, mam mk2 z silniczkiem 1.8 PF.
Ostatnimi czasy zauważyłem, jakby miał tendencję do lekkiego dławienia się w zakresie 1,8-2,8 tysiąca obrotów oraz, takie mam wrażenie, lekkiego spadku mocy. Ale to może tylko wrażenie przez to, że po lekkim wciśnięciu pedału gazu silnik nie reaguje od razu tylko własnie się troszkę udławi, zwolni i dopiero zaczyna ciągnąć do przodu.
Jest to kwestia być może świec, z tego co poczytałem, tak więc przy najbliższej okazji na pewno wymienię je, kable oraz kopułkę.
Dokładnie tego jeszcze nie liczyłem, ale zdaje mi się, że bardzo dużo pali, jakby więcej niż kiedyś. Wskazówka leci bardzo szybko w dół, po zatankowaniu ostatnio około 13 litrów skoczyło mi poza drugą kreskę, zrobiłem pięćdziesiąt kilka kilometrów i już wskazówka opiera się w czerwone pole. Trochę mnie to martwi. Może te dwie kwestie mają powiązanie. Coś z wtryskami?
A jeśli nie, to może gdzieś gubi paliwo? Na podłodze pod wykładziną bagażnika mam zawsze lekko tłustawy nalot, może to kwestia pompy paliwa, filtra paliwa, szczelnośc w okolicach baku?
Proszę o jakieś porady.
Jak w temacie, mam mk2 z silniczkiem 1.8 PF.
Ostatnimi czasy zauważyłem, jakby miał tendencję do lekkiego dławienia się w zakresie 1,8-2,8 tysiąca obrotów oraz, takie mam wrażenie, lekkiego spadku mocy. Ale to może tylko wrażenie przez to, że po lekkim wciśnięciu pedału gazu silnik nie reaguje od razu tylko własnie się troszkę udławi, zwolni i dopiero zaczyna ciągnąć do przodu.
Jest to kwestia być może świec, z tego co poczytałem, tak więc przy najbliższej okazji na pewno wymienię je, kable oraz kopułkę.
Dokładnie tego jeszcze nie liczyłem, ale zdaje mi się, że bardzo dużo pali, jakby więcej niż kiedyś. Wskazówka leci bardzo szybko w dół, po zatankowaniu ostatnio około 13 litrów skoczyło mi poza drugą kreskę, zrobiłem pięćdziesiąt kilka kilometrów i już wskazówka opiera się w czerwone pole. Trochę mnie to martwi. Może te dwie kwestie mają powiązanie. Coś z wtryskami?
A jeśli nie, to może gdzieś gubi paliwo? Na podłodze pod wykładziną bagażnika mam zawsze lekko tłustawy nalot, może to kwestia pompy paliwa, filtra paliwa, szczelnośc w okolicach baku?
Proszę o jakieś porady.