Strona 1 z 1

Problem z obrotami

: sob mar 29, 2014 13:42
autor: mocny93
Cześć! Jestem tu nowy, więc na początek witam wszystkich! :) Przechodząc do sedna sprawy. Kupiłem Golfa MK2 89r 1.8 86KM, gaźnikowy. Mam pewien problem mianowicie obroty silnika przy zimnym piecu są na poziomie 500 obr/min w tedy strasznie nie równo pracuje. Dopiero w miarę nagrzewania się silnika obroty wzrastają do 1,5 tyś w tedy silnik osiąga optymalną temperaturę. Już w tedy pracuje bardzo ładnie. Zastanawiam się co to może być i jedyne co mi przychodzi do głowy to pierścienie. Co o tym myślicie? Pozdrawiam :)

Problem z obrotami

: sob mar 29, 2014 16:19
autor: fan_VW
1.8 gaznikowy i to 86km ? ja 1 raz widze taki silnik ,raczej masz RP 90km na 1 punktowym wtrysku i tam powinieneś zahrzeć a nie pierscieni sie trzymasz.

Problem z obrotami

: sob mar 29, 2014 19:08
autor: Hubi14
był 1.8 na gaźniku 2E2, lecz ja nie pomogę bo się na nim nie znam, musi się ktoś zgłosić kto miał z nim styczność, albo wpisz w szukacje Pierburg lub 2E2. Podaj jaki masz kod silnika, jest z tyłu w bagażniku taka kartka naklejona i tam będzie

Problem z obrotami

: ndz mar 30, 2014 13:36
autor: mocny93
Hubi14 chodzi o to, że w tej budzie siedziało 1.6 :) Można znaleźć ten kod gdzieś indziej? A co do szukania to właśnie przeglądam i próbuję coś znaleźć :)

Problem z obrotami

: ndz mar 30, 2014 15:46
autor: Hubi14
o masa.. Zrób fotkę silnika :D

Problem z obrotami

: ndz mar 30, 2014 18:02
autor: mocny93
Obrazek Takie coś :)

Problem z obrotami

: ndz mar 30, 2014 19:03
autor: Hubi14
to faktycznie 1.8 na monowtrysku :v Wpisz coś w szukajce to wyskoczy, na forum multum tematów o tym jest :D

Problem z obrotami

: ndz mar 30, 2014 20:14
autor: fan_VW
od razu wiedzialem bez fotki :bajer:

Problem z obrotami

: śr kwie 02, 2014 17:15
autor: mocny93
Podziałałem trochę przy silniczku :) Kody błyskowe wypluły mi za bogatą mieszankę oraz pokazały układ sterowania (regulacji) sondy lambda. Co z tym fantem? Jak myślicie :)

Problem z obrotami

: śr kwie 02, 2014 18:24
autor: Hubi14
no sonda do wymiany, albo przewód uwalony od sondy do kompa

Problem z obrotami

: śr kwie 02, 2014 20:50
autor: mocny93
Ok. Pogrzebie przy sondzie :) A powiedzcie mi jeszcze bo to dość dziwne według mnie przy sprawdzaniu kodem na sonde pokazało, że jest wszystko ok. Dlaczego przy jednym sposobie wywala ten błąd a przy drugim nie?

Problem z obrotami

: śr kwie 02, 2014 21:13
autor: Hubi14
może coś źle sprawdzałeś? albo źle kody zczytałeś? bo najpierw lookałeś tak, że wykonałeś jazdę testową itp i wymiagało mieszanka za bogata, a potem silnik zgaszony, podłaczenie diody i sprawdzenie pracy sondy?

Problem z obrotami

: czw kwie 03, 2014 17:29
autor: mocny93
Zwarłem kable po odpaleniu i pokazało te błędy. Natomiast jak sprawdzałem dla sondy (zwarte kable przy odpalaniu) to pokazało, że jest ok. Nie mam pojęcia dlaczego :)