Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Piotr Janusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 13, 2014 18:46
Lokalizacja: Ptaszkowa

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Piotr Janusz » czw lut 13, 2014 19:57

Witam, jak w temacie, od kąd kupiłem mojego mk II cały czas mam wrażenie ze jest słaby, jak sie okazuje wężyk od pociśnienia ,który idzie do siłownika który otwiera drugą przepustnice w ogóle nie wytwarza podciśnienia, prosze o porady



Piotr Janusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 13, 2014 18:46
Lokalizacja: Ptaszkowa

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Piotr Janusz » czw lut 13, 2014 20:00

Dodam że gaźnik to 2E



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Hubi14 » czw lut 13, 2014 21:21

2EE 2E2 2E3, jest tych gaźników, wymień wężyk bo może dziurawy, a jak nie wężyk, to siłownik do naprawy/wymiany.



Piotr Janusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 13, 2014 18:46
Lokalizacja: Ptaszkowa

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Piotr Janusz » czw lut 13, 2014 21:33

Problem w tym że siłownik sprawdziłem i jest dobry,wężyk też



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Hubi14 » czw lut 13, 2014 21:36

to musi być coś źle podpięte, a poza tym to z tego co pamiętam, bez obciążenia silnika tego nie sprawdzisz, moge się dowiedzieć, jak sprawdziłeś ten siłownik



Piotr Janusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 13, 2014 18:46
Lokalizacja: Ptaszkowa

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Piotr Janusz » czw lut 13, 2014 21:40

przegladajac wszystkie tematy ktore na forach znalazlem to pisali ze podczas gwaltownego dodania gazu droga przepustnica sie powinna otwierac a ona ani drgnie nawet przy 7 tys obr. a odpinajac wezyk i przykladajac do ust chodzi bardzo delikatnie



Piotr Janusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 13, 2014 18:46
Lokalizacja: Ptaszkowa

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Piotr Janusz » czw lut 13, 2014 21:42

Poza tym podpialem do tego silownika wezyk ktory idzie do tego zaworu co jest na rurze dolotowej, co na zimnym silniku pomaga mu sie szybciej dogrzac,i od razu zaczelo odtwierac droga przepustnice,wiec wyglada ze jest dobry



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Hubi14 » czw lut 13, 2014 21:47

ja tego gaźnika nie miałem w łapie i w sumie nigdy o nim więcej nie czytałem, ja mam 2EE ale podciśnienia mniej-więcej tak samo działają, poszukaj schematów podciśnień bo może coś źle podłączone, a jak nie to czekaj na kogoś kto ma ten gaźnik i Ci pomoże, bo ja więcej pomysłów nie mam.



Piotr Janusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 13, 2014 18:46
Lokalizacja: Ptaszkowa

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Piotr Janusz » czw lut 13, 2014 21:48

Mniej wiecej sprawdzalem podcisnienia ale gaznika nie odkrecalem od silnika, wiec w 100% nie jestem pewien, ale martwie sie ze to cos powaznego



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Hubi14 » czw lut 13, 2014 22:30

mnie więcej... zrób tak, zdejmij wężyk od podciśnienia co idzie do tego siłownika, i zassij powietrze, np strzykawką, czpień powinien się wsunąć czy tam wysunąć i trzymając strzykawkę w tym samym położeniu patrz czy z czpieniem siłownika się coś dzieje, powinien stać nieruchomo, jak się wysunie to strzykawką nie ruszysz, to siłownik do wymiany, jak nie, to walcz w podciśnieniami dalej, może ten trójnik czy coś innego. To w gruncie rzeczy nie jest skomplikowane :D



Piotr Janusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw lut 13, 2014 18:46
Lokalizacja: Ptaszkowa

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: Piotr Janusz » czw lut 13, 2014 22:42

Bede jutro dzialal :) gdyby ktos mial jescze jakies porady to chetnie wyslucham,



Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: VWiater » wt mar 17, 2015 16:12

Ma ktos na sprzedaz silownik podcisnieniowy 2 przepustnicy/drugiego stopnia? bo moj popsuty i na necie nie moge znalezc. gaznik 2e3 na wsukwe silownik


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

ozzy1979

Problem z podcisnieniem drugiej przepustnicy 1.6 RF

Post autor: ozzy1979 » wt mar 17, 2015 16:55

Piotr Janusz pisze:ona ani drgnie nawet przy 7 tys obr
Podkręć go do 10 - 11 tyś obr - powinna się otworzyć... :rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości