Strona 1 z 1

Problem z przepływomierzem 1.3 NZ

: pn lut 10, 2014 16:22
autor: krycha00
Po sprawdzeniu na analizatorze spalin, okazało się że w spalinach mam ok 3,5% CO, a więc ponad 2 razy za dużo. Mechanik próbował wyregulować umbusem w narożniku przepływomierza, ale kręcenie nic nie dawało - śruba cała wykręcona czy tez wkręcona, wynik nieznacznie się zmieniał i cały czas oscylował w granicach 3.5%. Przepustnica wygląda na czystą, klapka chodzi luźno, nie obciera o ścianki. Na podstawie tego że nie da się wyregulować jej imbusem, można stwierdzić że jest uszkodzona i należy ją wymienić?

Problem z przepływomierzem 1.3 NZ

: wt lut 11, 2014 09:58
autor: silent_rob
pomiar robiony przy jakiej temperaturze oleju , płynu chłodzącego i jakich obrotach ?

Problem z przepływomierzem 1.3 NZ

: wt lut 11, 2014 11:09
autor: krycha00
Auto chodzilo ok 20min, wiec bylo rozgrzane. Mechanik temperatur nie sprawdzal. Mierzyl na biegu jalowym, ok 1000obr.

Problem z przepływomierzem 1.3 NZ

: śr lut 12, 2014 01:39
autor: Paweł Marek
Najpierw nowe świece i kable jeśli są jakiekolwiek podejrzenia co do ich stanu
Potem kontrola regulatora ciśnienia paliwa (starczy spojrzeć czy niema benzyny w jego wężyku podciśnieniowym. )
Potem regulacja składu - ze zdjęta wtyczką lambdy kręcąc tą śrubą w przepływce starasz się uzyskać koło 1 procenta CO, oczywiście mierzysz spaliny w rurce pomiarowej z kolektora wydechowego, równocześnie ustawiasz obroty śrubą przy wtrysku, nie na 1000 tylko jakieś 800 maks. Uda się to podpinasz sondę i sprawdzasz, nie to szukasz dalej: ustawienie rozrządu i wyprzedzenie zapłonu.
A na koniec po licho dwa tematy o jednym problemie, skichało się coś po zmianie aparatu zapłonowego to nim się zajmij a nie zaczynaj od drugiego końca robotę,