Strona 1 z 1

1.6 PN jaki powinien być kąt ustawienia zapłonu

: ndz lut 09, 2014 10:37
autor: Krokulec
Witam

Szukałem na forum ale informacji dotyczących kąta ustawienia zapłonu dotyczącego tego silnika nie znalazłem

Do czego zmierzam

Mechanik lampą stroboskopową ustawił mi kąt zapłonu bo niby był przestawiony o 30 stopni (wysokie obroty silnika), opóźnił je po czym auto przestało jechać i się zaczęło bardzo grzać, wróciłem do domu przestawiłem nieco kąt i auto zaczęło dopiero jechać, ale po wyłączeniu silnika słychać wyraźnie jakby auto wpadało w rozruch.

potrzebuje dokładnych danych jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku 1.6PN

1.6 PN jaki powinien być kąt ustawienia zapłonu

: ndz lut 09, 2014 11:39
autor: kosmaty69
Opisz problem dokładniej, co się dzieje po odpaleniu ?

1.6 PN jaki powinien być kąt ustawienia zapłonu

: ndz lut 09, 2014 14:45
autor: Hubi14
podesle Ci później, bo na kompie mam
-wartość kontrolna 16...20* przed ZZ przy 900 +- 75 obr/minutę
-wartość regulacyjna 18+-1* przed ZZ przy 900 +- 75 obr/minutę (bieg jałowy nieregulowany)
przewód podciśnieniowy nasadzony
Przepisałem to z książki serwisowej :)

Re: 1.6 PN jaki powinien być kąt ustawienia zapłonu

: czw lut 13, 2014 19:31
autor: Krokulec
kosmaty69 pisze:Opisz problem dokładniej, co się dzieje po odpaleniu ?
Samochód na zimnym silniku odpala normalnie ma niskie obroty, problemy zaczynają się jak się rozgrzeje, są wysokie obroty, auto się grzeje i po wyłączeniu silnika wpada w samozapłon, gdy opóźnie zapłon auto nie jedzie tylko bardzo zamula