Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cargo17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz lis 13, 2011 19:29
Lokalizacja: Dzierżainy/Zakliczyn/Tarnów

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: cargo17 » czw sty 30, 2014 21:59

Witam!

Od pewnego czasu mam problem z samochodem GOLF 2 GTI 16V PL '90r a mianowicie tak. Golf raz lekko raz ciężko zaczął palić ale pali za każdym razem, drugą rzeczą jest to że w trakcie jazdy zaczyna przerywać i szarpać silnikiem co powoduje spadek mocy. Przy gwałtownym wciśnięciu gazu przerwie parę razy i zaczyna powoli przyspieszać aż znowu zaczyna delikatnie przerywać i wkręca się maks do 5000-5500 obr/min. Kolejnym mankamentem jest to ze od czasu jak auto zaczęło przerywać rosną mu obroty do 2000 tys (wolne obr) i czasami w trakcie jazdy po puszczeniu gazu samochód nadal jedzie a obroty ie spadaj a wręcz rosną (3000-4000 obr/min). W silniku można bez większych problemów wyciągną 3 wtryskiwacz co w przypadku innych jest nie możliwe ale wydaje mi sie ze takie coś już było możliwe odkąd kupiłem samochód a na początku nie było żadnych problemów mimo tego.

Dodam że wymieniłem świece kable tez były ie dawno wymieniane. Wymieniłem również czujnik HALLA bo przewody do niego były w nie najlepszym stanie ale to nic nie dało.

Bardo prosze o jakieś pomocne rady i podpowiedzi.



ozzy1979

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: ozzy1979 » pt sty 31, 2014 06:59

cargo17 pisze:W silniku można bez większych problemów wyciągną 3 wtryskiwacz co w przypadku innych jest nie możliwe ale wydaje mi sie ze takie coś już było możliwe odkąd kupiłem samochód a na początku nie było żadnych problemów mimo tego.
Możesz jasniej??
Czy w silniku jest lpg?



Awatar użytkownika
cargo17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz lis 13, 2011 19:29
Lokalizacja: Dzierżainy/Zakliczyn/Tarnów

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: cargo17 » pt sty 31, 2014 18:07

Po prostu chwytając za przewód paliwowy od wtrysku bez żadnych oporów wyjmę go. Co w przypadku innych jest nie mozliwe.

Nieeeeeeeee LPG nie ma. :bajer:



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: Hubi14 » pt sty 31, 2014 20:43

napraw mocowanie tego wtryskiwacza bo idzie lewe powietrze itp układ nie utrzymuje parametrów i takie jaja się dzieją, Naprawisz mocowanie wtrysku \ to będziemy dalej kombinować jak problemy nie ustaną



Awatar użytkownika
cargo17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz lis 13, 2011 19:29
Lokalizacja: Dzierżainy/Zakliczyn/Tarnów

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: cargo17 » sob lut 01, 2014 10:25

No własnie dziś mam zamiar to zrobić. Zobaczymy co bedzie. Ale z drugiej strony było tak od poczatku i chodziło no ale coś sie po kombinuje :grin:

EDIT.

Tez brałem pod uwagę rozdzielacz i pompę paliwa ale jakoś nie garne się do ich wymiany. Jeszcze spróbuje wymienić filtr paliwa.

EDIT.

Zdemontowałem dziś kolektor ssący z listwa wtryskowa i okazało się że gniazdo wtryskiwacza jest uszkodzone i wygląda na to ze stało się to nie dawno przypuszczam ze sam to uszkodziłem ostatnio jak próbowałem zamocować te wtrysk tak jak ma być.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie ma tego na foto ale ta plastikowa cześć rozpadła się na dwa kawałki. I w związku z tym jeśli ktoś z was posiadał by to gniazdo z chęcią je odkupie. :grin:
Bo raczej zakładanie gniazda bez tej plastikowej osłonki nie ma sensu. co nie?

I mam jeszcze jedno pytanie. Majac ściągnięty kolektor chciałem sprawdzić jak działa ten dodatkowy wtryskiwacz do uruchamiania zimnego silnika (dotrysk paliwa) moje pytanie to czy po przekręceniu stacyjki na zapłon (nie na odpalenie) ten niebieski zawór elektromagnetyczny powinien sie otworzyć i podać paliwo a kolektor?? Zrobiłem tak i w kolektorze nie pojawiło sie paliwo a w przewodzie doprowadzającym było bo po odkręceniu go paliwo się wylało. Czy paliwo jest podawane dopiero w trakcie uruchamiania silnika gdy go odpalamy??
Obrazek



Awatar użytkownika
cargo17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz lis 13, 2011 19:29
Lokalizacja: Dzierżainy/Zakliczyn/Tarnów

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: cargo17 » sob lut 01, 2014 15:39

Potrzebuje kostkę do czujnika HALLA to zaznaczona na żółto (4) bo są tam przy niej dwie osłonki kabla po pekane. jak by ktoś maił to dawać znać :grin:

Który czujnik odpowiada za sygnały do jednostki sterującej a który idzie dol wskaźnika a tablicy rozdzielczej. Te czujnik tez kupie jak by ktoś miał. :-)

Obrazek



Awatar użytkownika
cargo17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz lis 13, 2011 19:29
Lokalizacja: Dzierżainy/Zakliczyn/Tarnów

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: cargo17 » wt kwie 15, 2014 19:50

odświeżam... problem nadal aktualny :rozpacz:



ozzy1979

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: ozzy1979 » śr kwie 16, 2014 18:02

Ja się wypowiem jako fan wtrysku mechanicznego K/KU/KE-Jetronic:
1. Sam niewiele w tym układzie zdziałasz - jak nie masz bardzo dużej wiedzy o tych układach, to zapomnij o grzebaniu w nich, inaczej mozesz tylko pogorszyć sprawę.
2. Jest to wtrysk KE-Jetronic, a więc ma elektronikę. Zaczynają sie więc schody większe niż przy K-Jetronicu
3. Wtryskiwacz rozruchowy działa tylko na zimnym silniku przez jakieś max 0,5 s przy kręceniu silnikiem poprzez rozrusznik
4. Nie grzeb sam w tym układzie!
5. Znajdź dobrego diagnostę od tych układów, inaczej masz kibel (mam wybitnego fachowca na Dolnym Śląsku - naprawdę warto, ludzie do niego jeździli po 300 km i naprawdę twierdzą, że warto, co sam potwierdzam)
6. Cała diagnostykę domowymi sposobami masz opisaną w Haynes'ie do Golfa II.
7. Ogólnie te ukłądy zasilania są ZAJEBISTE i nie chcę innego na oczy widzieć, a mam dwa auta na tym układzie :hmm:



Awatar użytkownika
cargo17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz lis 13, 2011 19:29
Lokalizacja: Dzierżainy/Zakliczyn/Tarnów

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: cargo17 » czw kwie 17, 2014 08:47

ozzy1979, no dzieki za wypowiedz. Ale moze skoro jestes takim znawca tego układu to mioze jakas mała podpowiedz col to moze byc???

gdzie znajde to Haynes'ie do Golfa II. co to wogóle?? jakies linki??



ozzy1979

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: ozzy1979 » sob maja 03, 2014 09:29

cargo17 pisze:gdzie znajde to Haynes'ie do Golfa II. co to wogóle?? jakies linki??
Uzyj szukajki - z 10 razy wklejałem link do Haynes'a. Przejrzyj moje posty.



Awatar użytkownika
cargo17
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz lis 13, 2011 19:29
Lokalizacja: Dzierżainy/Zakliczyn/Tarnów

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: cargo17 » czw maja 08, 2014 13:13

ozzy1979, ten Haynes'ie jest w ogóle gdzies po polsku?/bo jak narazie to tylko niemieckie wersje widziałem.



ozzy1979

Mk 2 GTI 16V PL Szarpie i przerywa, wzrost wolnych obrotów

Post autor: ozzy1979 » pn maja 12, 2014 15:04

cargo17 pisze:ozzy1979, ten Haynes'ie jest w ogóle gdzies po polsku?/bo jak narazie to tylko niemieckie wersje widziałem.
przecież dawałem linki z wersja angielską. Po polsku? Zapomnij... :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości