naprawa odmy golf II 1.3 NZ oraz silnik 1.4 grupy vag
: wt sty 28, 2014 19:40
witam. jestem tu nowy, więc proszę o zrozumienie nie wiem czy w doby dział trafiłem wiem że tematy takie już były ale nie do końca dopracowane
u mnie wygląda to tak znaczy się moja teoria którą na dniach wprowadzę w życie gdyż w ciągu dwóch dni wywaliło mi dwa razy olej :/
1-kopółka w bloku silnika-siatka została rozwiercona na wylot aby był swobodny przepływ
2- wąż olejowy fi18 zamiast oryginalnego trójnika który mi zamarzł
3-odma
4-separazor który również rozwierciłem
5-wylot z pokrywy zaworów połączyłem z filtrem powietrza
jest jeszcze drugie wyjście z sytuacji trzeba kupić podgrzewacz odmy na szrocie który był montowany w silnikach 1.4 16V w golf IV, audi A2, VW lupo oraz VW polo.
trzeba go wstawić między odmę a trójnik i podłączyć do instalacji stacyjki jeśli znajdę takie cudo to zamontuje i wrzucę fotki do wglądu a i te rozwiązania można zastosować w seacie Ibizie silnik 1.4 8V i innych z takim silnikiem
u mnie wygląda to tak znaczy się moja teoria którą na dniach wprowadzę w życie gdyż w ciągu dwóch dni wywaliło mi dwa razy olej :/
1-kopółka w bloku silnika-siatka została rozwiercona na wylot aby był swobodny przepływ
2- wąż olejowy fi18 zamiast oryginalnego trójnika który mi zamarzł
3-odma
4-separazor który również rozwierciłem
5-wylot z pokrywy zaworów połączyłem z filtrem powietrza
jest jeszcze drugie wyjście z sytuacji trzeba kupić podgrzewacz odmy na szrocie który był montowany w silnikach 1.4 16V w golf IV, audi A2, VW lupo oraz VW polo.
trzeba go wstawić między odmę a trójnik i podłączyć do instalacji stacyjki jeśli znajdę takie cudo to zamontuje i wrzucę fotki do wglądu a i te rozwiązania można zastosować w seacie Ibizie silnik 1.4 8V i innych z takim silnikiem