Golf MK II 92 r. problem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sadixu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 12, 2013 17:25

Golf MK II 92 r. problem

Post autor: sadixu » czw gru 12, 2013 18:45

Witam, jestem szczęśliwym nabywcą VW Golf II benzyna+lpg z 1992, aczkolwiek są w nim 2 problemy i nie wiem co z nimi zrobić:


1. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na pozycję zapłonu kontrolka od oleju zapala się dosłownie na pół sekundy i gaśnie, nawet, gdy nie uruchamiam silnika.
2. Mam duży pobór prądu z akumulatora na postoju spowodowany tym, że, jeżeli przekręcę kluczyk na pozycję zapłonu, wtedy słyszę, że jakiś przekaźnik w sterowniku silnika, który się znajduje obok silniczka wycieraczek się załącza, po cofnięciu kluczyka na pozycję 0 przekaźnik ten nie rozłącza się. Rozłącza się dopiero wtedy, gdy zdejmę klemy z akumulatora. Silnik zapala i gaśnie prawidłowo.



Awatar użytkownika
Tomek3416
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 22:49
Lokalizacja: Cieszyn

Golf MK II 92 r. problem

Post autor: Tomek3416 » sob gru 14, 2013 00:56

1. Zdejm kabel z czujnika ciśnienia oleju (nad filtrem oleju) i przyłóż do masy. Jeżeli kontrolka się zaświeci - czujnik do wymiany.
2. Weź miernik i zmierz, czy rzeczywiście jest nadmierny pobór prądu i jak duży on jest. Po dłuższym postoju (np. rano) odpala?



sadixu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 12, 2013 17:25

Re: Golf MK II 92 r. problem

Post autor: sadixu » sob gru 14, 2013 11:21

1. Niedługo sprawdzę, przy następnej okazji.
2. Pobór od 0.7 do 0.8 A, po całej nocy zostawionej na klemach akumulator prawie całkowicie pada.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości