Strona 1 z 1

Demontaż i montaż kolektora ssącego 1.3

: sob paź 19, 2013 20:23
autor: Semi1
Witam wszystkich serdecznie, chciał bym zdemontować i porządnie wyczyścić przepustnicę, co już zresztą powierzchownie raz zrobiłem, tym razem było by łącznie z kolektorem dolotowym i tu pytanie do znawców tematu jak dobrze zdemontować kolektor i głównie wtryskiwacze na nim żeby czegoś nie połamać.
Czy po zdemontowaniu tego wszystkiego nie ma jakiegoś większego kłopotu z ponownym złożeniem i czy później trzeba coś ustawiać, ile uszczelek trzeba dokupić do ponownego złożenia, czy pod wtryskiwaczami są jakieś? Sprawa dość pilan ponieważ remontów auto dokonuję pod chmurką i nie chciał bym naprawić zasypanego śniegiem przy -20 :balwanek: , tak więc wszelkie sugestie i porady mile widziane :pub:
Pacjent to Golf 2 1.3 NZ na wtrysku.

Demontaż i montaż kolektora ssącego 1.3

: pn paź 21, 2013 08:11
autor: stonefree
Zostaw ten kolektor w spokoju :)

Re: Demontaż i montaż kolektora ssącego 1.3

: pn paź 21, 2013 12:56
autor: Semi1
stonefree pisze:Zostaw ten kolektor w spokoju :)
Czemu tak uważasz? Morze jakieś sugestie...tam jest tyle syfu że głowa mała.

Demontaż i montaż kolektora ssącego 1.3

: pn paź 21, 2013 19:58
autor: Karmel
kolega stonefree ma racje, nie znajdziesz tam nic czego byś się spodziewał :jezor: zaledwie przebarwienia z odmy.
skoro mówisz że bardzo Ci odma rzyga na tą przepustnice to pomyśl o Oil Catch tank.

Demontaż i montaż kolektora ssącego 1.3

: pn paź 21, 2013 20:26
autor: Semi1
Karmel pisze:pomyśl o Oil Catch tank
Kolego dobrze radzisz, szczerze mówiąc to pierwsze słyszę o czymś takim ale szybko nadrobiłem i wygooglowałem, całkiem fajna sprawa z tym separatorem.
Miał ktoś morze coś takiego zamontowane albo wie coś więcej jak to się sprawuję, bardzo jestem ciekaw tego patentu ponieważ metoda odłączenia odmy od przepustnicy i zaślepienia tego otworu a całej odmy puszczenia przed filtr powietrza skutkuje u mnie nie równa pracą silnika.