Strona 1 z 1

golf II 1.3 nz 90r

: czw wrz 05, 2013 09:57
autor: JaryBydgoszcz
Witam panowie mam taki o to problem z moim Mk 2. Odpalam auto wszystko jest ok wbijam bieg 1 potem 2 itd jadac równa predkoscia powiedzmy 90 czyli 2.5tys ob dodajac gazu auto nie ma mocy zaczyna szarpac kiedy zredukuje bieg i go przeciagne troche, czasami odpuszcza i wszystko wraca do normy, zgaszenie i ponowne odpalenie na chwile pomaga ale nie zawsze, dodam tez ze czasem moge jezdzic caly dzien i objawy wogole sie nie pokazuja pozatym kiedy zaczyna sie to dziac ,na biegu jałowym obroty faluja i spadaja ponizej 900 zauwazylem jeszcze ze stojac na biegu jałowym i trzymajac pedal gazu w jednej pozycji np1.5 tys obr po chwili wskazówka zaczyna opadac i stopniowe dodawanie gazu dalej obniza obroty dopiero calkowite wcisniecie gazu podnosi obroty wymieniona sonda lambda ale nie od vw, czujnik halla , kostka stacyjki i wiele innych pierdułek ale nic nie pomaga. Dzieki i licze na jakies odpowiedzi

golf II 1.3 nz 90r

: czw wrz 05, 2013 11:02
autor: marko125-90
Wyczyść przepustnicę, to nic nie kosztuje. Po czyszczeniu może mieć za wysokie obroty, trzeba doregulować

golf II 1.3 nz 90r

: czw wrz 05, 2013 11:16
autor: JaryBydgoszcz
zapomnialem dodac tez czysczona i wymieniony niedawno filtr paliwa ten przy zbiorniku

golf II 1.3 nz 90r

: czw wrz 05, 2013 17:38
autor: JaryBydgoszcz
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak widac na filmiku trzymalem pedal gazu w jednej pozycji chwile było ok i zaczynały spadac obroty potem delikatnie dodawalem opadały coraz mocniej az docisnalem pedal do konca i poszły obroty w góre. Moze to Pompa paliwa? aa to na koncu to ja go zgasilem i chcialem odpalic zeby pokazac ze to nawet juz nie pomaga i padl telefon bo nie ma opcji zeby zgasł z tego powodu (nigdy tak nie zrobil) tylko go jakby cos dławiło zamale cisnienie ?

golf II 1.3 nz 90r

: pt wrz 06, 2013 14:51
autor: Paweł Marek
JaryBydgoszcz, przyczyn może być wiele, generalnie wygląda na zbyt ubogą mieszankę, decydujące znaczenie w tym silniku dla składu mieszanki ma przepływomierz, po pierwsze czy jest sprawny, a po drugie ma śrube regulacyjną do składu mieszanki na sobie. Szukaj tez lewego powierrza w dolocie, sprawdź czujnik temperatury niebieski. Opisy do sprawdzania przepływki typu klapkowego ( ma podobną też PF, PB, 2E) są na forum

golf II 1.3 nz 90r

: sob wrz 07, 2013 12:32
autor: JaryBydgoszcz
słuchaj sprawdzilem cisnienie paliwa odczepilem wąz paliwowy ten przy listwie i w butelke poleciało takim malutkim ciureczkiem moze z 50ml? wydaje mi sie ze powinno byc wieksze. w tygodniu jade na podnosnik i sprawdze cisnienie na pompie. Ta śruba na przepływce ok kreciłem nia i nic sie nie zmienia czujnik tez ok sprawdzalem, jedynie co przepływka i pompa dam znac co i jak po weekendzie