1.3 ubywa płyn chłodniczy
: sob maja 11, 2013 23:06
Witam
Mam problem z mk2 1.3 na gaźniku (oznaczenie silnika 2G). Ubywa mi płyn chłodniczy i co dziwne nie widać żeby gdzieś wyciekał... nagrzewnica nie cieknie, przez zbiorniczek nie wywala, w oleju też go nie ma, a płynu ubywa dzisiaj zdjąłem pokrywę filtra powietrza, odpaliłem i z dziury w podstawie filtra (do której jest przykręcony grubszy wężyk od takiej plastikowej puszki za którą jest trójnik i jeden wężyk idzie chyba do bloku silnika a drugi do pokrywy zaworów) wali para, czego kiedyś nie było. Wypiąłem wężyk z pokrywy zaworów i z króćca z pokrywy nic się nie wydobywa,żadna para ani nic podobnego, ale za to z tego wypiętego wężyka leci para chyba z płynem bo są w tym wężyku kropelki jakby wody, w konsystencji podobne do płynu chłodniczego. Na dodatek przy +20 na zewnątrz z tłumika leci delikatna para. Czy możliwe że płyn wywala mi w tłumik? Przy walniętej uszczelce pod głowicą mogą być takie objawy?
Mam problem z mk2 1.3 na gaźniku (oznaczenie silnika 2G). Ubywa mi płyn chłodniczy i co dziwne nie widać żeby gdzieś wyciekał... nagrzewnica nie cieknie, przez zbiorniczek nie wywala, w oleju też go nie ma, a płynu ubywa dzisiaj zdjąłem pokrywę filtra powietrza, odpaliłem i z dziury w podstawie filtra (do której jest przykręcony grubszy wężyk od takiej plastikowej puszki za którą jest trójnik i jeden wężyk idzie chyba do bloku silnika a drugi do pokrywy zaworów) wali para, czego kiedyś nie było. Wypiąłem wężyk z pokrywy zaworów i z króćca z pokrywy nic się nie wydobywa,żadna para ani nic podobnego, ale za to z tego wypiętego wężyka leci para chyba z płynem bo są w tym wężyku kropelki jakby wody, w konsystencji podobne do płynu chłodniczego. Na dodatek przy +20 na zewnątrz z tłumika leci delikatna para. Czy możliwe że płyn wywala mi w tłumik? Przy walniętej uszczelce pod głowicą mogą być takie objawy?