Strona 1 z 1

Bicie auta i kierwonicy

: pt maja 03, 2013 05:38
autor: zawadkabulls
WItam i prosze o szybka rade bo niewiem co mam robic . A wiec tak zrobilem swap silnika z 1.3 na 1.8RP wsadzilem silnik i zaczelo sie jak sie rozpedzam to jest wszystko oki autko plynie jak skrecam w lewo na zakrecie autko pieknie jedzie jak nowe ale tylko jak sie rozpedzam lub skrecam w lewo ale jak daje na luz zjeżdżam na biegu czy skrecam w prawo mam bicie na kierwonicy wiec wymienilem lape silnika przod , lape silnika tył , nowe przeguby wewnętrzne i zewnętrzne i dalej to samo niewiem ocb z nim bicie po budzie az idzie na rolkach nic nie wykazalo jak bylem wczesniej na 1.3 mialem tez na glebie auto na tych samych kolach i nic nie biło . nawet ostatnio zalozylem 2 pary opon innych i na kazdej jesy to samo jest taka mozliwosc ze poloski sa za dlugie i nie ma luzu i bije np sa z diesla czy krzywe czy co bo ja juz niewiem oco chodzi z tym autem prosze o szybka odpowiedz moze ktos mial cos podobnego czy oski za dlugie moga byc czy jakies krzywe ??? Pilne Prosze POMOCY

Re: Bicie auta i kierwonicy

: pt maja 03, 2013 11:17
autor: zawa44
usterka możew nie być do końca związana z samym swapem , mogła poprostu wyjść teraz. u mnie dzieje się coś podobnego, gdzieś wyczytałem że to łożysko koła (zewnętrznego w stosunku do skrętu przy którym wychodzi to bicie ). będę pewnie niedługo zmieniał to powiem co i jak

Bicie auta i kierwonicy

: pt maja 03, 2013 13:52
autor: BolekLodz
A poduszki też zmieniałeś?

Bicie auta i kierwonicy

: sob maja 04, 2013 00:02
autor: zawadkabulls
Poduszki tez zmienialem

Bicie auta i kierwonicy

: sob maja 04, 2013 17:21
autor: Trzaskacz1
jak by były krzywe półośki to by ci cały czas kiera latała, raczej sprawdź łożyska

Bicie auta i kierwonicy

: ndz maja 05, 2013 01:00
autor: zawadkabulls
a jest mozliwosc ze sa za dlugie i jest bicie ? np z diesla 1.6 lub z B 1.3 moga byc za dlugie i dla tego bicie jest ??

Bicie auta i kierwonicy

: ndz maja 05, 2013 13:00
autor: Trzaskacz1
zobacz to viewtopic.php?f=142&t=462458" onclick="window.open(this.href);return false; może coś pomoże

Bicie auta i kierwonicy

: pn maja 06, 2013 10:00
autor: Lipek81
No właśnie mi pierwsze co do głowy przyszło, to, że półosie są inne. Skrzynia w 1.3 jest inna niż w 1.6/1.8. Nie wiem, czy półosie są dłuższe/krótsze. Ale może to właśnie jest przyczyną. Jeżeli zostawiłeś półosie z 1.3 to pierwsze, co bym zrobił, to wymienił półosie.