Mk2 2-3k obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
endriuxtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:30
Lokalizacja: Gdańsk

Mk2 2-3k obrotów

Post autor: endriuxtr » sob kwie 06, 2013 00:16

Witam. Zanim mnie ktoś zaszufladkuje, że podobny temat był już to proszę ewentualnie o skierowanie do niego albo udzielenie mi pomocy, gdyż szukałem ale nie znalazłem :D
Od niedawna w moim Golfie stała się katastrofa. Odpalam, auto i od razu wskakuje mi na 3000 obrotów. Po prawidłowym nagrzaniu obroty spadają do 2000, a czasem falują od 2k do 3k. Nie spadają do prawidłowej wartości. Ostatnio wymieniany był silniczek krokowy, co prawda na używany więc lekko mogę podejrzewać iż jego żywot mógł się skończyć, ale to tylko podejrzenia. Dodatkowo kiedyś wymieniałem niebieski czujnik, lecz jak każdy wie są Czujniki i czujniki. Nastawnik przepustnicy(4torxy) były regulowane do standardowego ustawienia przez naprawdę dobrego mechanika z powodu iż poprzedni właściciel- debil coś przy tym majstrował. Nie wiem po jakiej stronie może leżeć problem. Pilnie proszę o pomoc i dziękuje :)



szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

Mk2 2-3k obrotów

Post autor: szczepan69 » sob kwie 06, 2013 15:08

tez miałem taki problem zima lato zdażało mi się tak,wina lezała przynajmniej umnie jak na rysunku,, http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... r=57,,,dwa" onclick="window.open(this.href);return false; przewody fioletowy i czerwony,przy wyłączniku cieplno czaswowym czyba,zaślepiłem je,odpiołem kabelek co wchodził to tego wyłącznika i problem zniknął,sprubój u siebie może tez pomoze,pozdrawiam



.Gandal.2013
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob lut 16, 2013 22:29

Mk2 2-3k obrotów

Post autor: .Gandal.2013 » sob kwie 06, 2013 20:52

regulator poziomu przepustnicy - dilniczek krokowy , są one czułe na wstrząsy , jak dałes śmigany to lepiej go zmień na nowy i problem zniknie . Lub z sprawnego silnika wyciagnij ale osobiście i ostrorznie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Mk2 2-3k obrotów

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 06, 2013 23:46

endriuxtr, przed wymianą silniczka było to samo? Jeśli tak - szukaj jeszcze nieszczelności w podstawie wtrysku, pryśnij po niej dezodorantem czy plakiem jak silnik chodzi, chwilowy wzrost obrotów świadczy o nieszczelności


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
endriuxtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:30
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Mk2 2-3k obrotów

Post autor: endriuxtr » ndz kwie 07, 2013 19:29

Paweł Marek pisze:endriuxtr, przed wymianą silniczka było to samo? Jeśli tak - szukaj jeszcze nieszczelności w podstawie wtrysku, pryśnij po niej dezodorantem czy plakiem jak silnik chodzi, chwilowy wzrost obrotów świadczy o nieszczelności
Przed wymianą silniczka miałem podobne anomalie, ale to sprawa wyglądała tak, że miałem 4k obrotów na gazie, a na benzynie wahało się od 200-tu do 1500 . Kupiłem używany krokowiec od kumpla z Jetty i został wymieniony, a w tym też nastawiony nastawnik przepustnicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Mk2 2-3k obrotów

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 08, 2013 00:35

czyli drugi silniczek nic nie zmienił dobrze rozumiem? Szukaj tej dziury w podstawie i sprawdź jeszcze czy linka gazu ma zachowany mały luz jak należy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
endriuxtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:30
Lokalizacja: Gdańsk

Mk2 2-3k obrotów

Post autor: endriuxtr » pn kwie 08, 2013 09:28

Opowiem od początku, bo mogą być niejasności. Jakieś 2 miesiące temu samochód zaczął mi siać problemy z obrotami (4 tysiące[jak mówiłem]) Wymieniłem krokowca i zrobiłem nastawnik i problem zniknął. Teraz mam problem z 2-3 tyś, ale jeszcze nic nie wymieniłem i nie kupiłem, stąd pytam czy jest możliwe żeby krokowiec kupowany 2 miesiące temu tak padł nagle i czy opłaca mi się go kupować czy szukać problemu gdzie indziej. Sprawdzam dziś nieszczelności takie o których mówiłeś Paweł.



Awatar użytkownika
endriuxtr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 08, 2012 00:30
Lokalizacja: Gdańsk

Mk2 2-3k obrotów

Post autor: endriuxtr » pn kwie 08, 2013 21:51

Problem rozwiązany. Po otworzeniu maski przyjrzałem, a raczej przysłuchałem się silnikowi i wyszło tak . Za krokowcem była pewnego rodzaju odma która była odpięta od węzyka. Przykładając rękę aż zassało mi ją jak odkurzacz. Wpiąłem ją ponownie w rurkę i obroty momentalnie spadły do normalnej wartości. Problem rozwiązany, dzięki za pomoc i sorry za suszenie głowy, lecz nie było tego widać na początku :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości