Strona 1 z 1
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: wt mar 26, 2013 17:43
autor: kamilso32
Witam kupiłem mk2 z silnikiem 2.0 od sharana
nie wiem jak to możliwe ale jest on przerobiony na gaźnik. Bo większych oględzinach zauważyłem że brakuje tam paru rzeczy w gaźniku pierburg 2e. Auto nie ma zbyt dużej mocy jak na taki silnik ciągnie jak 1.6 zwykły. Zamieszczam zdjęcia brakujących elementów powiecie mi czego tam brakuje?
Z tego co wypatrzyłem tutaj brakuje dwóch węzy. Do czego one idą?
Tutaj brakuje jakiegoś kabla
Tutaj znowu wiszą dwie dość wielkie kostki
A tutaj dowód że na bolku pisze 2.0
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: wt mar 26, 2013 21:54
autor: ozzy1979
kamilso32 pisze:kupiłem mk2 z silnikiem 2.0 od sharana nie wiem jak to możliwe ale jest on przerobiony na gaźnik. Bo większych oględzinach zauważyłem że brakuje tam paru rzeczy w gaźniku pierburg 2e
Nie wiedziałeś, co kupujesz??? Jaki jest sens kupowania takiego kibla??
kamilso32 pisze:powiecie mi czego tam brakuje?
Brakuje normalnego silnika, jaki był pierwotnie w tym samochodzie.
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: wt mar 26, 2013 22:07
autor: kamilso32
Skąd mogłem wiedzieć że tam 2.0 jest jak silnik niczym się nie różni tylko wybiciem z tyłu.
1.6
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: wt mar 26, 2013 23:40
autor: kamilso32
No na prawdę pomagacie takimi wypowiedziami -.-
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: śr mar 27, 2013 00:03
autor: Paweł Marek
Koledzy odpowiadający w tym temacie: trzymajcie jakiś styl autor ma rację żaden z was nic ni pomógł.
kamilso32, Oceń silnik czy warto inwestować (kompresja, ciśnienie oleju). Z tym gaźnikiem się dobrze nie uda, możesz odczytać jego pełne numery od jakiego jest silnika, ale nawet jego poprawne zamontowanie raczej efektu nie da, choć były gaźniki w starych VW 2.0. Węży brakuje od podgrzewania układu ssania, czyli jeśli nie wprowadzono pewnych zmian w gaźniku to jeździsz teraz cały czas na ssaniu, z tego może wynikać mała moc i duże spalanie.
Moim zdanie poszukaj orginalnego do tego auta wtrysku , sprawdź numery silnika z przodu, pierwsze trzy litery to oznaczenie kodowe silnika (ADY prawdopodobnie bedzie) sprawdź czy masz komputer i odczytaj jego numery oraz sprawdź czy jest sonda lambda w wydechu oraz pompa paliwa do wtrysku w baku.
Bo inna opcja to zrobić z tego auto na LPG i jeździć tylko na gazie narażając się na problemy z odpalaniem w zimie.
Jeśli silnik wart jest inwestycji to może za jakieś 5 - 8 stówek uda się z tego zrobić normalne auto.
Ale to kolego pewnie za wszystkie naprawy będziesz musiał płacić bo sam nic nie zrobisz, czyli w mały kanalik się wpuściłeś i musisz być tego świadom bo wydatki beda.
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: śr mar 27, 2013 08:23
autor: kamilso32
No i na taką wypowiedź czekałem
A jeszcze zapytam jakie powinno być ciśnienie spręzania bo dziś będę sprawdzał.
Re: Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: śr mar 27, 2013 14:07
autor: kamilso32
udało mi sie załatwic inny gaznik oby lepiej chodził na tym
A jakie powinienem mieć ciśnienie sprężania na tłokach?
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: pt mar 29, 2013 20:49
autor: kamilso32
Sprawdziłem ciśnienie sprężania jest 12 atmosfer. Znalazłem też komputer jest z lewej strony na podszybiu to jest komputer do wtrysków?
Re: Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: sob mar 30, 2013 09:51
autor: ozzy1979
Mi to wygląda na sterownik wtrysku mechanicznego - dokładnie tak samo mam u siebie (układ KU-Jetronic).
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: śr kwie 03, 2013 00:31
autor: Paweł Marek
kamilso32, zdejm ta nakładkę i odczytaj ze sterownika jakieś numery i wrzuć w google lub tu na forum. Samochód jest niezłą ciekawostką, własciwie szacun dla kogoś kto je na takim zestawie uruchomił, pozostaje jeszcze opcja że to jakiś dziwny układ zasilania o którym nie słyszałem, moze jakaś specjalna wersja na Afrykę nie mam pojęcia
.
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: śr kwie 03, 2013 10:15
autor: kamilso32
własnie dzis jakde ogladnac silnik od golfa II 1.8 GTI i mam do was pytanie gdzie na silniku jest oznaczenie zebym mógł wiedziec ile to koni
Silnik od sharana 2.0 na gaźniku
: śr kwie 03, 2013 22:50
autor: Paweł Marek
z przodu na bloku, na początku numeru wybitego, dawniej wpisywanego w dowód rejestracyjny, albo jeśli jest to na nalepce na osłonie rozrządu. Przemyślałeś sprawę czy kupujesz jak leci? Nie możesz doprowadzić auta do stanu orginalnego