Strona 1 z 1

szaleją obroty

: wt mar 26, 2013 16:04
autor: DługiBadyl
witam mam golfa II 1.6 ez automat 84 rok
głowica była robiona szczelna kompresje ma swiece przewody kopułka aparat zapłonowy cewka nowe.
problem jest taki ze w czasie jazdy gubi zapłon iskra jest zdrowa ale czasami obroty potrafia spaść nawet o 1000obr. sporadycznie sie zdarza że na N silnik zgasnie sam z siebie. ciężko sie jedzie bo samochodem szarpie i nie mam mocy jakies pomysły?? gaznik był regenerowany i niedlugo jade znowu do tego faceta ale juz nikt nie wie co z tym zrobic

Sprawa jest prosta

: wt mar 26, 2013 21:24
autor: ozzy1979
DługiBadyl pisze:niedlugo jade znowu do tego faceta ale juz nikt nie wie co z tym zrobic
Zmień "faceta", bo to lepiarz nie mający pojęcia o gaźnikach, na fachowca od gaźników i zobaczysz róznicę.
Przerabiałem temat lepiarzy 6 lat temu i miałem podobnie, nim nie odkryłem fachowców.
PS. Nikt nie wie? Uwierz mi, że wielu wie, ale ty o nich nie wiesz :D

szaleją obroty

: wt mar 26, 2013 21:52
autor: DługiBadyl
jak bede mial wolne to jade do niego ze znajomym mechanikiem. kolega jest dobry ale mowi ze do gaznikow nie podchodzi bo nie wychodzi mu to:) zato diesle sklada na pamięć:)

szaleją obroty

: wt mar 26, 2013 21:58
autor: ozzy1979
DługiBadyl pisze:jak bede mial wolne to jade do niego ze znajomym mechanikiem. kolega jest dobry ale mowi ze do gaznikow nie podchodzi bo nie wychodzi mu to:
Widzę, że jestes męczennikiem lubującym się w partaczach. Jaki jest sens jechac do partacza z kolega nie znającym się na gaxnikach, za to znającym sie na dieslach?? No cóż.

szaleją obroty

: wt mar 26, 2013 22:26
autor: DługiBadyl
nie mamy pomyslu na ten gaźnik. a ze sa to znajomi to go troche przycisnie. a nie znam zadnego innego gaźnikowca z okolicy

szaleją obroty

: wt mar 26, 2013 23:36
autor: Paweł Marek
DługiBadyl, znajdziesz opisy gaźnika Pierburg 2E2 na forum , wyszukaj je wyszukiwarką, sprawdź sam to co wyczytasz i napisz o efektach, na razie nie podajesz żadnych info które mogłyby nasunąć jakiekolwiek rozwiązanie a opisywać kolejny raz podstawowych usterek i sposobu diagnozy nikt nie będzie . W szzczególności będziesz musiał sprawdzić działanie czwartego położenia siłownika 4-położeniowego i przynajmniej skład spalin i ustawienie wolnych obrotów oraz tzw podwyższonych obrotów biegu jałowego.